Treceți la conținutul principal

Prezentat

Sărbători de iarnă 2022

 

Sa nu incetezi sa te intrebi...


Cand vad statisticile oficiale zilnice privind evolutia pandemiei am speranta ca suntem pe drumul catre ... soare, catre o viata normala . Da, a cam plouat mult in ultimele doua saptamani insa, trebuie sa recunosti, ca suntem in vremuri limpezi. Chiar daca amenintarea unui val IV al pandemiei exista, gandirea noastra este setata pe pozitiv si avem argumente puternice care o alimenteaza. Ne facem planuri de vacanta si de intalnire cu prietenii asa cum in anul anterior nu am avut. Revenirea la normal 
este in curs de desfasurare. Normalul de acum cred ca va fi diferit de cel anterior. Normalul se redefineste dar tot o stare de confort si de bine va fi. Un motiv pentru aceasta schimbare este ca, desi consumatorii doresc confortul de a cauta si analiza produsele la domiciliu prin tehnici online, doresc, de asemenea, indrumarea de incredere a unei experiente in magazin. Aduc ideile in zona comertului pentru a pastra firul rosu al acestor scrieri. Cert este ca online-ul este acum parte din viata noastra, parte din echilibrul zilnic si o unealta ce ne faciliteaza multe activitati. Nu este un secret faptul ca pandemia a sporit impulsul comertului electronic chiar daca el era pe o panta ascendenta. Creatorii de reclame online petrec timp si efort considerabil construind conexiuni cu publicul lor si, ca rezultat, sunt pozitionati in mod unic pentru a oferi recomandari de incredere pentru produse si marci. Rolul unic pe care il joaca creatorii in calatoria clientilor a creat oportunitati pentru platforme precum YouTube de a oferi experiente de cumparaturi mai avantajoase. Am scris in postarea anterioara despre TV conectat la NET.  Astazi aduc in prim plan streaming-ul video.  Primele site-uri web erau simple pagini de text cu poate o imagine sau doua. Astazi, insa, oricine are o conexiune la internet suficient de rapida poate viziona filme de inalta definitie sau poate
efectua un apel video prin Internet. Acest lucru este posibil datorita unei tehnologii numite streaming. Streamingul este transmiterea continua de fisiere audio sau video de la un server la un client. Prin streaming, fisierul media redat pe dispozitivul client fiind stocat la distanta si transmis cateva secunde la rand prin Internet. Fisierul media nu ocupa loc pe dispozitivul local ca in cazul descarcarii si redarii ulterioare. Spectacolul este total si la dispozitia ta cu resurse minime. Multi isi pun intrebarea: cum de atatea avantaje ale tehnicii ne sunt puse la dispozitie aproape gratuit. Raspunsul este simplu si vine din impactul creat de aceste lucruri in domeniul comertului. Acolo se fac banii. In ceea ce priveste oportunitatile, streamingul ofera agentilor de publicitate mai multe locuri pentru a se conecta cu clientii. Dispozitivele mobile continua sa fie instrumente simple si puternice pentru oricine doreste sa urmareasca continut convingator. Prin urmare tehnica de streaming permite spectatorilor sa experimenteze continut ca niciodata; agentii de publicitate sa ajunga la clienti ca niciodata; si creatorii si artistii sa creeze ca niciodata. In acest mod comertul electronic isi continua accelerarea intr-o lume post-pandemica. Poezia vietii cu lucrurile ei esentiale se recita fara oprelisti, asa ca “invata din ieri, traieste pentru astazi si spera pentru ziua de maine. Cel mai important lucru este sa nu incetezi niciodata sa te intrebi.”  - Albert Einstein

Comentarii

Postări populare