Treceți la conținutul principal

Prezentat

Sărbători de iarnă 2022

 

Disponibilitate, rezistenta si recuperare


In ultimul an, pandemia a fortat limitele in multe domenii. Restrictiile au blocat activitati economice dar au ajutat la limitarea extinderii pandemiei. Firmele au inceput sa regândeasca totul. Unele daca si in ce mod sa isi continue activitatea, altele cum si daca sa avanseze. Cu totii am privit cum discutiile despre „revenirea la normal” cedeaza locul „unui nou normal”. De multe ori insa  „incertitudinea” isi face  loc in multe activitati si ... Zilele acestea sunt discutii despre modalitatea de intrare in carantina. Exista legi dar ele se aplica selectiv si parca si cu iz politic. Aceasta a fost o perioada definita de incertitudine dar rezistenta are un grad din ce in ce mai mare. Ritmul rapid al adaptarii digitale a fost fara precedent si 
a deschis prima cale spre recuperare. Oamenii au trebuit sa traiasca mai mult din viata lor online decat oricând. Tehnologia a devenit o linie de salvare - atat pentru firme, cat si pentru consumatori. Cand COVID-19 a inchis majoritatea industriei de ospitalitate si  alte afaceri angro, firmele au vazut o oportunitate in a-si schimba atentia catre vanzarile online. Comertul digital are avantaje mari pentru clienti. Acestia pot vizualiza rapid multe produse si ce este mai important pot face usor comparatii de pret. 
Promovarea online a produselor trebuie sa transmita disponibilitatea furnizorului de a rezolva rapid si corect cererea in conditii de siguranta pandemica. Intelegerea a ceea ce isi doresc consumatorii se afla in centrul oricarui marketing. Si schimbarile dramatice ale comportamentului consumatorilor, determinate de pandemie, au evidentiat cat de important este, pentru cei ce se ocupa de promovarea produselor, sa poata descifra si actiona rapid asupra acestor semnale, in
special intr-un mediu destul de complex ca cel din prezent. Daca sunt vremuri complicate nu inseamna ca se vor gasi solutii adaptate doar prezentului. Ramura de marketing trebuie sa se adapteze din mers si sa gaseasca rezolvari relevante ce nu vor fi valabile doar in perioade tulburi.  Asa se va defini disponibilitatea. 
In limita datelor care definesc era marketingului digital, doar automatizarea poate debloca intreaga valoare a semnalelor si a informatiilor, facandu-le actionabile in timp real si la scara extinsa. Instrumentele de automatizare si invatare automata elibereaza timp si resurse pentru cea mai valoroasa componebta a oricarei firme - oamenii sai - pentru a se concentra in a fi mai creativi, strategici si cu impact. Astfel putem vorbi despre recuperarea pierderilor pricinuite de perioadele de restrictii. In incheiere evidentiez o idee importanta: "curajul nu este absenta fricii, ci intelepciunea de a actiona in ciuda ei." -  Colin Turner

Comentarii

Postări populare