Treceți la conținutul principal

Prezentat

Sărbători de iarnă 2022

 

Un clasic mereu in adaptare


Timpul petrecut in fata televizorului a fost intotdeauna o placere. Este o activitate potrivita atat in mod solitar cat si atunci cand, impreuna cu prietenii, urmarim o emisiune sportiva. Desi felul in care te uiti la televizor a evoluat foarte mult de-a lungul anilor, incantarea pe care o aduce este constanta. In ultimul an, in special, am vazut ca streamingul video a aparut ca modalitate preferata de oameni de a se bucura de continut. In 2021, se estimeaza ca aproape 83% din gospodarii vor avea un televizor conectat la internet, folosit de cel putin o persoana in fiecare luna. In unele zone ale globului, este acum un comportament general de vizionare la TV. In subiectele abordate aici am scris despre
promovarea online si avantajele oferite in competitia cu promovarea clasica. Tehnologia avanseaza rapid si se pare ca televiziunea liniara (clasica) se transforma. Conectarea la internet a SMART TV aduce avantajul vizionarii emisiunilor sau filmelor preferate atunci cand avem dispozitia necesara. Reclamele ne urmaresc si pe SMART TV conectat la NET. Posibilitatile agentilor de publicitate sunt mult mai diversificate dar si posibilitatile telespectatorului de a-si alege conditiile in care primeste reclama sunt din ce in ce mai usor de gestionat. Pe masura ce audienta TV liniara continua sa se schimbe, piata de publicitate migreaza catre online. Putem vorbi de un segment de public nou care este din ce in ce mai adaptat tehnologiilor avansate. Este un public mult mai selectiv si mult mai pertinent in abordarea reclamelor. Odata cu extinderea cumparaturilor online tehnica de a cauta rapid produsul care te intereseaza, scurteaza timpul deciziei pentru achizitie. Legatura de la SMART TV la vanzatorul produsului poate fi directionata in favoarea cumparatorului. Emisiunile TV difuzate pe canale YouTube au influenta pozitiva asupra canalului prin publicul pe care il atrage. 
Pe masura ce spectatorii petrec mai mult timp acasa si in situatiile in care urmaresc impreuna cu altii, ecranele SMART TV vor ajuta la atingerea mai multor obiective de marketing. Si pentru ca zborul catre cumparaturi sa se concretizeze mai trebuie evaluata eficienta promovarii. Este un domeniu in care furnizori terti ofera servicii din ce in ce mai performante. De altfel si audienta emisiunilor din televiziunea linieara este realizata de firme terte. Ai sa spui, despre masurarea impactului reclamei, ca este un capitol destinat exclusiv agentilor de publicitate. Poate fi asa dar gandeste ca o reclama, bine facuta, iti aduce informatie consistenta. Masurarea impactului duce la cresterea calitatii promovarii de care beneficiezi si tu ca potential cumparator. Televiziunea pe NET schimba multe aspecte ale comportamentului nostru pentru ca "televiziunea este atat de mult prezenta in vietile noastre, incat nici nu stim cat de puternica este." - Melissa Leo


Comentarii

Postări populare