Treceți la conținutul principal

Prezentat

Sărbători de iarnă 2022

 

Publicul caruia te adresezi


    Stiu ce ai sa raspunzi: serviciile secrete! Nu comentez asta chiar daca iti dau dreptate. Suntem intr-o lume in care comunicarea are importanta maxima in tot ceea ce facem. Stai linistit, sunt multi cei care castiga din acest lucru. Nu este un fapt negativ si sunt multe beneficii pe care le ai de la acest fenomen. Da, mai este o comunicare ce are mereu o fata tendentioasa, aceea facuta de oamenii
politici. Trebuie sa traiasca si ei, albinele nu tin trantori in stup? Si pentru ei este destul de rau cand cred ca au un public adecvat care ii asculta dar, se insala. Publicul imaginar este total diferit de cel real si atunci se intampla ca la ... "adunarile cu autobuze". Publicul este format din multimea de oameni care face sau nu face o actiune: face sport, citeste carti, merge la teatru, etc. Prin comunicare sau in cazul nostru prin promovare, te adresezi unui anumit public. Daca nu il tintesti corect poti transmite idei foarte bune si chiar folositoare dar asa, cum se spune popular, transmise in vant. Publicul este mereu impartit in categorii. Exemple in acest sens sunt: grupe de varsta, angajati, stare civila, parinti, etc. Fiecare categorie are asteptarile si constrangerile ei.
Activitatile pe care le desfasoara sunt mereu influentate de gruparea din care fac parte. Asta inseamna ca si comunicarea trebuie sa tina cont de grupare. Si ca sa ducem idee pana la capat, comunicarea va transmite idei care sa atraga publicul daca sunt abordate subiecte interesante. Subiectul interesant nu este acela care iti place tie ci acela de care este atras publicul pe care in vizezi. Fiecare dintre noi facem parte dintr-un public si ne adresam la randul nostru unui public. Suntem mereu subiectul actiunilor de promovare din lumea contemporana si asa avem parte de informare. Te si agaseaza anumite lucruri? Ai fost incadrat intr-un segment de public ce nu ti se potriveste.  Ti se pare complicat? Nu este deloc asa. Trebuie doar sa fii perseverent si mai ales coerent in a-ti transmite mesajele. „Tinteste spre Luna. Chiar daca nu reusesti, macar vei fi printre stele.” — Les Brown

Comentarii

Postări populare