Treceți la conținutul principal

Prezentat

Sărbători de iarnă 2022

 

Drumul clientilor


       Extinderea acoperirii teritoriului cu echipamente conectate la NET a adus multe avantaje mediului de afaceri. Firmele au acces la un public extins dar si utilizatorul de NET a deprins abilitati privind cautarea si implicit rezolvarea unor cerinte folosind cautarea in reteaua globala. 
        Am spus intr-o postare anterioara ca este in continua crestere numarul celor care utilizeaza telefoane inteligente ce au acces la NET si in acest mod si companiile au acces la un public global ce este mereu in dezvoltare. Lipsa competentelor in mediul online este insa o provocare valabila la nivel european si implicit in Romania. Dintre firmele romanesti doar 22% folosesc instrumente online si doar 5% vand online
            Drumul clientilor este unul pregatit de ofertant dar si utilizatorul de NET trebuie sa participe activ la aceasta pregatire. Firmele folosesc aplicatii de marketing specifice mediului online iar viitorii clienti se informeaza asupra acestora, pentru a cerne eficient informatia ce le este oferita.
          Conform statisticilor 59% din utilizatori folosesc Google lunar pentru a gasi un business local. Directoarele locale ofera oportunitatea de conectare a firmelor cu posibilii clienti din preajma lor. Sunt des utilizate directoare locale puse la dispozitie de Google, Bing, Yahoo. Cateva exemple de directoare locale romanesti sunt: catalogafaceri.ro, yuup.ro, businesshouse.ro, paginialbastre.ro, romaniafirme.ro. 
           Atunci cand folosesti o metoda de promovare pentru afacerea ta, este important sa intelegi cum actioneaza posibilul client cand cauta ceea ce tu oferi. Directoarele locale ofera multa informatie consistenta dar utilizatorul trebuie sa caute ceea ce tu oferi. Cautarile sunt destul de alambicate, uneori, si se face apel la rabdare.
            Solutia de promovare pe care o utilizez simplifica mult activitatea utilizatorului. Aceasta lanseaza doar cautarea si datele afacerii tale ii sunt prezentate spre analiza. Utilizatorul va primi informatii despre ceea ce oferi si atunci cand navigheaza pe site-uri din acelasi domeniu de activitate cu afacerea ta sau face parte dintr-un segment de public ce are tangenta cu afacerea ta.
              Concluzie: Ofertanti si utilizatori pregatesc acelasi drum ... pentru clienti! 

Postări populare