Treceți la conținutul principal

Prezentat

Sărbători de iarnă 2022

 

Vreau sa ma feresc de efecte negative


    Incerc in scrierile mele sa fiu impartial. Tu, cel care citesti, poti sa tragi o concluzie. Este clar ca activitatea mea se indreapta catre NET. Scot mereu in evidenta avantaje si principii de functionare legate de utilizarea NET-ului in promovarea afacerilor. Trec in revista puncte de vedere ale ofertantilor si ale beneficiarilor de informatii. Intalnirea cu NET-ul se face, in buna parte, prin social media. Wikipedia defineste media de socializare online "(social media) ca fiind un grup de instrumente (site-uri web si soft-uri/aplicatii) care functioneaza cu ajutorul unui dispozitiv conectat

la Internet (computer, laptop, tableta, telefon mobil etc.) si care au fost construite pentru a facilita comunicarea utilizatorilor de Internet si crearea, distribuirea si schimbul de continut (text, foto,video, audio, prezentari multimedia etc.) intre membrii unor grupuri sociale (prieteni, colegi, familie etc.) care se formeaza pe bază de incredere, fiecare membru cautand sa-si valorifice identitatea, apartenenta, creativitatea si libertatea de exprimare si participare". Consider ca esti un om ce are capacitatea de a cantari partile pozitive dar si cele negative ale social media si de a actiona intr-un mod echilibrat alegand drumul favorabil fara sa intri in ceata ignorantei. Eu am ales promovarea online inclusiv folosind retelele sociale de pe NET dar, sunt constient ca exista si cateva

aspecte negative pe care le putem ocoli si folosind concluzii ale scrierilor mele. Majoritatea angajatilor au conturi de social media. Din pacate, multi au dezvoltat obiceiul de a verifica conturile de mai multe ori pe parcursul zilei, chiar si atunci cand sunt la serviciu. Timpul petrecut pe conturile personale este timpul care nu este cheltuit pentru sarcinile de lucru. Asa se poate genera o problema de gestionare a timpului de lucru. Multi profesionisti din domeniul sociologiei sunt profund ingrijorati de impactul pe care social media il are asupra comunicarii directe, socializarii om cu om. Unii cred că distragerea constantă a mijloacelor de comunicare sociala contribuie la reducerea atentiei. In plus, multi oameni care folosesc in mod regulat platforme precum Facebook sau Twitter raporteaza niveluri ridicate de stres. Raspandirea de "stiri false" a devenit un lucru obisnuit, iar increderea consumatorilor in institutiile de presa traditionale a fost in mod semnificativ erodata. Din pacate, continutul online fals, inselator sau confuz poate sa dauneze reputatiei unei afaceri. Există site-uri de examinare independenta a comerciantilor, pentru a ajuta consumatorii sa faca alegeri bune. Desi multe recenzii pe aceste site-uri reflecta cu adevarat experientele altora, unele nu sunt obiective. Review-urile falsificate, care aduna fie laudele, fie deranjamentele unei afaceri, sunt obisnuite. Iti atrag atentia sa nu uiti ca "efectele apar din cauze, dar mai sunt efecte care apar din defecte" - David Boia.

Comentarii

Postări populare