Treceți la conținutul principal

Prezentat

Sărbători de iarnă 2022

 

Imprevizibil dar ... frumos!


   
     Dupa o vara in care "starea de muratura" ne-a fost destul de familiara, iata ca a venit imprevizibilul: o toamna de basm. Caracteristica de poveste a acestui anotimp este conferita de temperaturile
prietenoase si mai ales de saptamanile in plus, castigate peste perioada ce este atribuita  anotimpului alb. Puteai sa te gandesti ca vom avea parte de asa temperatura in noiembrie? Nu cred. Un "imprevizibil" placut de care am profitat din plin. A fost o sansa ce nu putea fi ratata. Sunt o multime de lucruri bune de facut intr-o toamna frumoasa si lunga. Asa este si cu promovare online in care nu se rateaza oportunitatile oferite de... imprevizibil. Publicul tinta al anunturilor este stabilit prin statisticile construite de sistem. Cu cat promovarea se intinde mai mult in timp, cu atat gradul de predictibilitate al publicului este mai mare. Este relativ simplu de ce se intampla asta avand in vedere cantitatea mai mare de informatii pe care sistemul o acumuleaza in timp.  Comportamentul vizitatorilor unui site nu este unul liniar. Nu in fiecare zi sunt acelasi numar de accesari sau acelasi numar de click-uri. Nu in fiecare zi se inregistreaza acelasi numar de conversii. Postarile pe blogul site-ului nu au acelasi numar de vizualizari de fiecare data. Nu fiecare toamna are acelasi aspect, aceeasi durata, aceeasi temperatura. Liniile drepte lipsesc din peisajul promovarii online. Marketingul digital este modalitatea de atragere a clientilor in mediul virtual si comportamentul vizitatorilor pe site este scopul activitatilor de promovare. Conversiile, actiunile utile ale utilizatorilor in site, sunt cele care se afla pe drumul de formare a clientului. Datele statistice ajuta la evidentierea oportunitatilor si acestea trebuie exploatate. Sa presupunem ca am creat un anunt nou pe care l-am publicat pe reteaua de display
Dupa 15 - 20 zile de publicare, motorul de cautare publica statistici din care se poate vedea cine a interactionat cu anuntul. Segmente de varsta, categorii de interese, intervale de timp de accesare a paginii pornind de la anunt, ierarhizarea in functie de interactiuni a elementelor anuntului (titluri, descrieri, imagini) si ceea ce este mai important: numarul de conversii generate de anunt. Avand aceste informatii, anuntul se poate perfectiona. Se vor modifica elementele mai putin performante. Rezultatele nu vor intarzia sa apara, asa cum si in natura "toamna este o a doua primavara, cand fiecare frunza e o floare." - Albert Camus. 

Comentarii

Postări populare