Treceți la conținutul principal

Prezentat

Sărbători de iarnă 2022

 

Anunturile cand apar...

     
Am tot scris pana acum despre modalitatea in care sa iti promovezi afacerea, despre cum sa trimiti pe NET informatii relevante despre ceea ce oferi. 
     Dar, daca nu ai o afacere, daca lucrezi ca salariat la cel care are o afacere?
Asa fiind zis trecem de partea cealalta, de partea celui care citeste anunturi. Eu cred ca este important sa stii unde sunt plasate ideile destinate a ne face clienti. Sunt lucruri pe care le urmarim de cate ori vrem sa cautam ceva sau ne urmaresc ele de cate ori am cautat ceva si nu am finalizat cu o achizitie. Apoi, chiar daca am achizitionat un produs, tehnica de marketing digital ne arata si alte idei in speranta ca mai avem resurse financiare si continuam achizitiile. Ne-am invatat cu aceste lucruri si mai ales, am invatat sa cernem informatia si sa o folosim in favoarea noastra.  
         Am amintit intr-o postare anterioara despre cele doua retele: de cautare si de  display.
       Principiul de afisare a anunturilor a fost si el dezbatut intr-o postare anterioara. 
       In reteaua de cautare anunturile apar inaintea sau dupa rezultatele cautarii Google, pe Google Play, pe Cumparaturi Google si pe Google Maps.
    De asemenea exista si site-uri partenere Google care afiseaza anunturi ca urmare a afisarii rezultatelor cautarii. Unul dintre aceste site-uri este Google Video. Sunt cateva sute de site-uri detinute de Google si care intra in acest program de afisare de anunturi in reteaua de cautare.
        Afisarea anunturilor in reteaua de display se face utilizand site-uri accesate de viitorii clienti. Cateva exemple sunt: Google Finance, Gmail, Blogger, YouTube, site-uri si aplicatii mobile.              
       In reteaua de display anunturile se afiseaza dupa criterii dictate de interesul utilizatorului si de politici de remarketing. Aici anunturile sunt text, imagine si video. Se creaza senzatia ca anunturile te urmaresc odata ce ai accesat un site la care se face promovare. 
          Informatia vine fara oprire si trebuie sa sti sa o folosesti, nu sa o eviti.

Postări populare