Faceți căutări pe acest blog
Blog specializat in Marketing Digital. Sunt prezentate idei si studii de caz privind promovarea pe INTERNET a afacerilor. ”Clienti din NET” este un blog personal utilizat de Gheorghe Blaj pentru a veni in sprijinul celor interesati sa creasca numarul clientilor, pentru produsele/serviciile pe care le ofera.
Prezentat
- Solicitați un link
- X
- Alte aplicații
Calea catre performanta
Scriu aici despre NET si importanta de a fi online indiferent ca esti parte dintr-o afacerea sau simplu utilizator al retelei. Beneficiul este incontestabil in ambele cazuri. Promovarea online are drept scop atragerea atentiei catre continutul publicat pe NET. Promovarea presupune un efort si bineinteles costuri asa ca imediat apare intrebarea legata de eficienta. Maximizarea randamentului promovarii va fi drumul de urmat catre esenta marketingului digital. Cum te orientezi pe acest drum? Semnele de orientare sunt conversiile. Conversiile sunt principalele actiuni pe care iti doresti ca vizitatorii sa le faca pe site-ul tau (continutul publicat de tine pe NET). Cum alegi ce conversii sa urmaesti? Sa presupunem ca organizezi excursii in natura si vinzi si poze online. Ce activitati ale vizitatorilor de site pot fi considerate conversii? Plasarea unei comenzi, completarea unui formular de contact, intrebari puse prin formularul de mail, comentarii la o excursie. Daca deschizi un canal youtube, vizionarea de filme din excursii poate fi o conversie. Solicitarea unei oferte este de asemenea considerata conversie. Pe de alta parte, atingerea conversiilor trebuie masurata. Sunt metode simple prin care se adauga in site elemente de cod ce sesizeaza ca utilizatorul a atins o zona de conversie. Daca un asemenea element ar fi pus pe prima pagina a site-ului, ar fi incorect pentru ca fiecare vizita pe site e considerata o conversie. Elementul poarta numele de cod de tracking si va fi plasat pe pagina de confirmare a comenzii. Acea pagina apare numai dupa efectuarea unei comenzi. Tot asa poate fi utilizat codul de tracking pentru urmarirea formularelor si pentru urmarirea filmelor de pe youtube.
Sistemul AdWords afiseaza anunturi si utilizatorul interesat de anunt va da click fiind condus in site. In functie de actiunile pe site sistemul contorizeaza, folosind codul, conversiile si asa avem marcajele pentru drumul ce trebuie sa il urmeze promovarea. Vei insista pe acele anunturi care aduc cel mai mare numar de conversii. Drum este, marcaje sunt asa ca ... sa pornim si nu uita ca:
„Cum faci orice, asa faci totul” ~ T. Harv Eker
- Solicitați un link
- X
- Alte aplicații
Postări populare
Sărbători de iarnă 2022
- Solicitați un link
- X
- Alte aplicații
Comentarii
Trimiteți un comentariu