Treceți la conținutul principal

Prezentat

Sărbători de iarnă 2022

 

Costuri pentru promovare online


   Suntem pe un subiect permanent legat de promovarea online asa ca, daca ai deschis acest topic nu vei fi dezamagit si vei obtine informatii privind dimensionarea bugetului in acest domeniu. Se spune ca "reclama este sufletul comertului" si fiecare administrator de afacere acorda mare importanta bugetului alocat pentru aceasta activitate. Sa consumi eficient resurse este o tinta ce trebuie urmarita in
permanenta bineinteles in concordanta cu efectele obtinute. Masura finantarii fiecarei activitati are implicatii si asupra alocarii bugetului pentru activitatea de promovare. Avantajele promovarii online au fost evidentiate in postari anterioare iar astazi, cautam o cheie de alocare a resurselor financiare pentru aceasta activitate. Nu imi propun sa fac calcule pentru definirea bugetului de promovare a diferitelor tipuri de afaceri ci mai degraba sa scot in evidenta o metoda simpla ce poate fi utilizata in toate cazurile si care asigura atingerea tintei de care vorbeam mai sus. La inceputul activitatii de promovare online pentru o afacere, exista momente in care impresia ca alimentezi marea cu o cana nu
este una chiar straina:  atatea cuvinte cheie, atat de multi parametrii de urmarit, atatea anunturi de creat si vanzarile care nu cresc precum ciupercile dupa ploaie. Pai cum sa aloci bani pentru asa ceva si mai ales cat sa aloci? Cheia este perseverenta. Alocand resurse in mod sistematic, chiar daca acestea sunt mici, dai posibilitatea motorului de cautare sa isi completeze informatiile despre afacerea ta. Timpul in care incep sa vina datele statistice depinde de nivelul resurselor alocate dar, nu depaseste 3 luni. Google Ads ofera o gama larga de informatii referitoare la derularea campaniilor de promovare inclusiv indicaori de rentabiltate a 
resurselor financiare investite. Marea alimentata cu cana are acum o imagine plina de optimism. Si asta nu este tot. Sistemul are capacitatea de a face sugestii de buget. Sumele propuse sunt insotite de indicatori de eficienta ce usureaza procesul de decizie privind alocarea resurselor financiare pentru campaniile de promovare. Totul devine simplu asa cum este atunci cand conduci autoturismul si urmaresti turometrul pentru atingerea cuplului maxim. Obtii cel mai bun consum de combustibil. Calea de urmat este perseverenta pentru ca "staruinta e scara ce atinge cerul" (Dan Surducan).

Comentarii

Postări populare