Treceți la conținutul principal

Prezentat

Sărbători de iarnă 2022

 

Comportamentul, ca o oglinda!


Alegerea, eterna poveste... Mereu esti pus in situatia de a lua decizii, de a alege o varianta de actiune. Asa este in viata reala, asa este in afaceri. Nu cred ca este nimic rau in asta pentru ca asa ramai mereu in "joc". Consumatorii se confrunta cu o cantitate imensa de alegeri si informatii in timp ce navigheaza pe calea complexa online pentru a cumpara. Cum sa navighezi, in acest noian de informatii, al calatoriei de cumparare si cum sa te asiguri ca produsele tale se afla in locul potrivit, cu mesaje potrivite pentru analiza si cumparare. Acesta este, de fapt, succesul afacerii pe NET. Fii prezent acolo unde oamenii cauta ceea ce tu vrei sa vinzi. Poti capta preferintele consumatorilor doar
prezentandu-te in timp ce oamenii cauta. Aplicarea principiilor stiintei comportamentale la anunturile afisate in Reteaua de cautare este baza promovarii online. Iata cateva idei ce ofera posibilitatea de a te plasa favorabil fata de cautarile pe NET. Puterea gratuita: articolele, ofertele si tichetele gratuite trimise cu o achizitie pot fi un motiv de a fi remarcat de clienti. Particularitatea autoritatii: atunci cand marcile, produsele si serviciile sunt sustinute de experti si surse de incredere, acestea dau pasi in plus fata de concurenta. Dovezi sociale: recenziile, recomandarile si evidentierea unei alegeri populare in cadrul unui grup de referinta relevant pot fi foarte convingatoare. Incadrare: Schimbarea cadrului de referinta poate ajuta oamenii sa reconsidere valoarea unui produs sau serviciu. De exemplu, incadrarea poate evidentia beneficii precum comoditatea sau economiile de timp. Semnalizare eficienta: demonstrarea naturii premium a unui produs prin asociatii premium, cum ar fi un anunt in timpul unui eveniment important. Atunci cand sunt
folosite in mod inteligent si responsabil, principiile stiintei comportamentale sunt instrumente puternice pentru a castiga si a apara preferinta consumatorilor in "aparenta dezordine" a informatiilor de pe NET. Si, in cele din urma, fa teste. Toata lumea se gandeste la provocarea uriasa a transformarii digitale, dar gandeste la acest lucru ca la punctul slab. Orice marca poate incepe sa implementeze aceste schimbari astazi, dar acestea vor functiona cel mai bine atunci cand sunt folosite in mod creativ. Reuneste-ti ideile, foloseste instrumentele disponibile si incepe sa combini stiinta comportamentala cu creativitatea pentru a obtine rezultate. Povestile de rezistenta, determinare si ingeniozitate au fost intotdeauna inspiratoare. Comportamentele de cumparare s-au schimbat dramatic, oamenii mergand online pentru a explora, cerceta si planifica mai multe achizitii. Pandemia a dus la un boom in streaming video, pentru divertisment, educatie si, din ce in ce mai mult, descoperirea de noi produse si marci. Aceste schimbari trebuie sa fie oportunitati pentru afacerea ta. "Comportamentul este o oglinda in care fiecare isi expune propria imagine." - Goethe



Comentarii

Postări populare