O modalitate de a te simti comod si mai tarziu



Chiar daca, de curand, am mai abordat tema confidentialitatii pe NET consider ca merita sa ma aplec in continuare asupra acestui subiect. Am sa il privesc d.p.d.v. al unei investitii in viitor. Preocuparea tot mai mare a oamenilor pentru confidentialitatea digitala a condus atat la o reglementare crescuta, cat si la modificari ale browserelor web pentru a limita colectarea si utilizarea datelor. Aceste modificari creeaza schimbari importante pentru publicitatea pe motorul de cautare care urmareste sa asigure un
serviciu de succes si in viitor. Ai putea crede ca un grad inalt de confidentialitate se poate atinge printr-o stare de izolare cat mai accentuata. Nu este asa. Google s-a angajat sa ajute utilizatorii sa navigheze in mediul virtual de astazi si in cel din viitor intr-o stare de siguranta sporita. Misiunea lor este sa ridice stacheta pentru confidentialitatea utilizatorilor, asigurand in acelasi timp un web deschis, populat de anunturi. In intreaga lume, factorii de decizie guvernamentali elaboreaza reglementari care sustin drepturile utilizatorilor de a controla modul in care site-urile si aplicatiile isi folosesc datele. Reglementarile de siguranta pe NET vor fi mereu perfectionate. Asigura-te ca practicile de confidentialitate indeplinesc cerintele legilor actuale si intelege bine modul in care reglementarile viitoare pot afecta obiectivele tale de afaceri. Creaza-ti o politica de confidentialitate clara avand in vedere elementele de baza pe care le voi aminti in continure. 
 

Explica in mod clar schimbul de valori - ce primesc utilizatorii in schimbul datelor lor, cum le protejezi si utilizezi datele si cum isi pot controla datele. Pune in aplicare o platforma de gestionare a consimtamantului (CMP) , acolo unde este cazul. Pe site-ul tau, utilizatorii sa aiba transparenta in controlul asupra modului in care se utilizeaza datele lor. Utilizarea unui CMP face mai usor sa se gestioneze consimtamantul de la vizitatorii site-ului, astfel incat sa poti difuza anunturi personalizate ce ofera o experienta de utilizator mai buna asigurand cresterea veniturilor. Cauta parteneri care impartasesc valorile de confidentialitate. Auditeaza partenerii de publicitate  pentru a te asigura ca au, de asemenea, principii si practici de confidentialitate care respecta reglementarile, sunt in concordanta cu asteptarile utilizatorului si ii protejeaza. Incearca sa intelegi confidentialitatea browserului web. Crearea de noi standarde de siguranta este o oportunitate pentru intreaga comunitate web de a regandi si imbunatati modul in care functioneaza publicitatea online. Chrome propune noi tehnologii pentru a proteja utilizarea sigura a publicitatii. Realizeaza selectii de anunturi, detectari de frauda si multe altele, imbunatatind in acelasi timp confidentialitatea utilizatorilor pe web. Pana la urma poate ar fi bine ca cei ce profita de bresele de securitate informatica sa nu uite ca "in virtutea legii actiunii si reactiunii, binele si raul pe care-l faci altora iti va fi intors odata, intr-un viitor mai apropiat sau mai indepartat."Joseph Murphy.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Legenda si actualitate

Vineri este ... zi de post

Fitilul de lampa