Treceți la conținutul principal

Prezentat

Sărbători de iarnă 2022

 

Sa privim cu incredere... viitorul!

Publicitatea a jucat un rol major in a face internetul deschis si util tuturor. Dar, pentru ca anunturile sa continue sa castige vizualizari, tehnologia lor trebuie sa evolueze pentru o lume de confidentialitate. Anunturile ar trebui sa functioneze pentru toata lumea – editori, agenti de publicitate si, cel mai important, consumatori. Sa nu uitam insa ca sunt de actualitate disputele privind furnizarea neautorizata a datelor utilizatorilor pe internet. Tehnologia viitorului trebuie sa permita difuzarea de anunturi
personalizate fara a se stoca date ale celui care navigheaza pe NET. Ai vazut ca odata ce ai cautat un produs intr-un magazin online care face promovare pe NET, apar in FaceBook anunturi ale magazinului? Acest lucru se realizeaza, in general, prin tehnologia cookie-uri de terta parte. Sistemul acesta permite trimiterea de informatii intre aplicatii. Google respecta angajamentul de a pastra confidentialitatea utilizatorilor, anuntand ca, odata ce cookie-urile terte sunt eliminate treptat, nu vor construi identificatori alternativi pentru a urmari persoanele in timp ce navigheaza pe web si nici nu ii vor utiliza in produsele lor. "Oamenii nu accepta sa fie urmariti pe web, in scopul de a obtine beneficii de publicitate relevante. Agentii de publicitate nu trebuie sa urmareasca consumatorii individuali de pe web pentru a obtine beneficiile de performanta ale publicitatii digitale", a scris David Temkin, Director
de Management al Produselor la Google. In loc sa se atribuie interese utilizatorilor unici, acum exista capacitatea de a ascunde persoane in multimi mari cu interese comune. Asa vor putea fi difuzate, in continuare, anunturi relevante si utile. Tehnologia care incepe sa fie folosita este bazata pe algoritmul Federated Learning of Cohorts. Rezultatele pozitive obtinute demonstreza ca acesta este viitorul publicitatii fara cookie-uri de la terti. Atat activitatile de marketing cat si consumatorii doresc anunturi mai bine directionate dar si o mai mare protectie a vietii private. Poate ca nivelul mare al bugetelor ce au fost alocate publicitatii, in ultima perioada, a facut sa existe o presiune asupra colectarii de date personale. Increderea este primordiala asa ca vom asista la o resetare necesara si totala a publicitatii digitale. Tehnologiile noi vor oferi o experienta mai semnificativa si mai captivanta cu un brand pe tot parcursul calatoriei clientului pe NET fara a se face rabat de la confidentialitate. „In fata noastra sunt lucruri mai interesante decat cele pe care le-am lasat in urma.” — C. S. Lewis 

Comentarii

Postări populare