Treceți la conținutul principal

Prezentat

Sărbători de iarnă 2022

 

Parteneriat cu clientii



Am ajuns in punctul in care promovarea pe motorul de cautare trebuie suplinita si de alte strategii.Cum sa fii partenerul pe care clientii tai il merita in perioade de criza este o tema actuala. Miza relatiilor cu clientii nu a fost niciodata mai mare. Nimeni nu stie cum se va schimba piata de la saptamana la saptamana sau chiar de la ora la ora. Acum obtinerea increderii clientilor necesita un
calcul cu totul diferit fata de timpurile in care nici nu ne gandeam ca am putea intalni pandemia. Acum trebuie sa fii un partener de incredere al clientului. Sunt 3 cai importante pentru a realiza acest lucru: sa fii operativ, sa fii empatic cu nevoile clientilor, sa gasesti solutii. Caracteristica de a fi operativ este impusa de dinamica pietei. Acum este esential sa masori actiunea in minute sau ore, nu in zile sau saptamani. Trebuie sa fii realist si sa mergi in fata clientilor cu mai multe optiuni atat pentru preturi cat si pentru termene. Consumatorul final se adapteaza mereu corelat cu evolutia pandemiei. Prin urmare afacerea ta urmeaza comportamentul si gusturile consumatorilor. In acest fel, poti fi sigur ca urmaresti persoanele potrivite. Fii empatic. Amintiti-va ca situatia tuturor este unica. Cand lucrezi cu oameni, afacerile sunt intotdeauna personale. Iar parteneriatele cu clientii nu sunt niciodata mai personale decat intr-o criza. Tu gandesti cum sa iti pastrezi afacerea pe linia de plutire. Clientul ar 
putea fi, de asemenea, ingrijorat sa isi plateasca ipoteca, sa aiba grija de un parinte bolnav intr-un alt stat sau sa lupte pentru locul de munca. Cu totii suntem oameni care incearca sa navigheze intr-o situatie fara precedent. Cand tensiunile sunt mari si termenele sunt mai stranse, incerca sa incepi fiecare e-mail cu un „Buna dimineata” sau „Buna ziua”. Simpla intrebare „Cum sunteti?” arata atentia acodata clientului. Gaseste solutii. Incertitudinea conduce spre gandirea 80/20 - ideea ca 80% din impactul pe care il creezi pentru clientii tai va proveni din 20% din eforturile pe care le faci. Este clar ca 20% necesita experimentare cu tehnologie noua, platforme media sau strategii creative. Timpul activ petrecut pentru a ajuta clientii va avea un efect pozitiv asupra afacerii tale. Mai ales, este o oportunitate de a ne reuni in jurul lucrurilor care conteaza cu adevarat pentru ca "Intr-un parteneriat adevarat, nevoile partenerului sunt tot atat de importante ca ale tale insuti. Cu nimic mai importante, cu nimic mai putin importante. Exact la fel de importante." - Paul Ferrini

Comentarii

Postări populare