Treceți la conținutul principal

Prezentat

Sărbători de iarnă 2022

 

Amintirea...


Timpul trece si sunt lucruri pe care pandemia le-a suspendat fara a ne lasa un orizont de timp in care sa vedem o rezolvare. Omul este, prin constructia lui, o fiinta care functioneaza cu un grad de optimism destul de ridicat. Nu crezi ca este asa? Pai, cealalta varianta nici nu merita sa o analizam. Cred ca stii de ce?  Odata cu trecerea fiecarei zile, tot mai multe evenimente - legate de afaceri, cultura sau sport - sunt anulate sau amanate. Inlocuirea lor cu alternative digitale este testata mereu. Ti-ai pus vreodata intrebarea daca un meci de fotbal fara spectatori este un eveniment digital? Evenimente digitale au 
existat si pana in pandemie dar amploarea lor nu a fost una importanta fata de ceea ce se urmareste acum. Apoi sa nu uitam ca exista o industrie a evenimentelor. Echipele de marketing pentru evenimente, de pretutindeni, sunt nevoite sa regandeasca totul. „Evenimente digitale” pare un raspuns usor ca remediu pentru realitatea noastra comuna actuala, dar asta nu inseamna intotdeauna ca este si raspunsul corect. Nu fiecare eveniment se va traduce bine intr-unul virtual. Doar pentru ca poti face un eveniment digital nu inseamna intotdeauna ca ar trebui. Pornind de la cerintele initiale ale evenimentului, aplicarea lui in digital presupune analiza unor elemente de baza: obiectivul, strategia, tinta, metodele de evaluare si masurare. Daca acestea nu se departeaza de la obiectivul principal atunci digitalul are un viitor. Cu toate acestea, trebuie luat in considerare modul in care continutul poate fi consumat si va fi important pentru publicul tinta. Un  eveniment al carui scop a fost mai mult pentru construirea de relatii, are nesansa, ca eveniment virtual intr-un singur sens, sa nu serveasca si acestui  
scop. Transmiterea live este des folosita in aceasta perioada. Modalitatea este facila. Dar, doar pentru ca decizi sa faci un eveniment digital, nu inseamna ca trebuie sa il faci in direct. Mai ales intr-o lume in care oamenii lucreaza din ce in ce mai mult de la distanta este destul de complicat sa respecti un program de vizionre. Cea mai buna metoda este evaluarea continutului ce urmeaza a fi livrat la eveniment si adaptarea la modul in care poate prinde viata prin alte canale si formate. Doar pentru ca un eveniment a fost planificat nu inseamna ca trebuie sa treaca la un eveniment digital. Mai ales pentru ca elementele de productie care fac un eveniment bine realizat - cum ar fi iluminarea, sunetul si montarea - pot fi dificil sau chiar imposibil de realizat practic. Cu siguranta, aceste vremuri ne vor oferi lectii despre eficienta muncii la distanta si ne vor face sa reevaluam numarul de dati cand urcam intr-un avion sau participam la un eveniment public, odata ce vom putea. Si acesta este un lucru bun. Cred ca evenimentele vor reveni, la normal, in cele din urma pentru a ramane, chiar daca intr-o forma usor diferita. „De viitor ma mai desparte un singur eveniment: amintirea.” - Costel Zagan

Comentarii

Postări populare