Faceți căutări pe acest blog
Blog specializat in Marketing Digital. Sunt prezentate idei si studii de caz privind promovarea pe INTERNET a afacerilor. ”Clienti din NET” este un blog personal utilizat de Gheorghe Blaj pentru a veni in sprijinul celor interesati sa creasca numarul clientilor, pentru produsele/serviciile pe care le ofera.
Prezentat
- Solicitați un link
- Alte aplicații
Timp in ... online
Am scris zilele trecute despre o vacanta pierduta. Nu am vazut marea in sezonul acesta. Apoi m-am gandit ca o abordare optimista aduce mereu castig. Asa am ajuns sa postez imaginea cu "marea" surprinsa din Poiana Brasov. Are un farmec aparte si am sperante sa o vedem in realitate. Online si realitate sunt elemente cu care manevram des in ultima perioada. Acum si consumatorii petrec mult mai mult timp online. Din aceasta cauza maximizarea prezentei digitale pentru o firma a devenit o
necesitate. In spatiul virtual clientul potential are multe elemente la indemana pentru a realiza comparatii. Daca nu poti sa atragi
clienti potentiali din online este bine sa stii ca sunt alte firme care reusesc asta. A deveni mai matur din punct de vedere digital sa se utilizeze tehnologii si strategii organizationale potrivite pentru a
atinge acoperirea si masurarea eficienta a publicului acordand in acelasi timp prioritate
confidentialitatii consumatorilor. Asistam la schimbari majore in care elementele de promovare vechi au devenit piese de muzeu. Online inseamna schimbari rapide bazate pe masurari elocvente a rezultatelor. Datele primare, culese cu ajutorul uneltelor digitale, furnizeaza elemente privind anticiparea actiunilor viitoare ale utilizatorilor. Pentru a ajuta clientii cu amanuntul sa obtina informatii mai puternice, se foloseste invatarea automata si furnizarea de informatii personalizate pentru fiecare segment de clienti. Asa caracterizam noul pe online. Conectarea datelor din toate locurile unde s-au cules, in cadrul organizatiei tale poate oferi o imagine completa a publicului si a traseului clientilor. Un prim pas important catre datele conectate estesa iei in considerare toate bazele de date online si offline pe care le ai. Unele companii au programe de loialitate offline in care au investit de ani de zile. Altii au date despre lantul de aprovizionare care influenteaza inventarul disponibil pe rafturi. Daca aceste informatii sunt conectate direct la initiativele de marketing sau la solutiile online, se "paveaza" drumul clientului catre comanda. Mai sus este o imagine pentru cunoscatori. Ne bucuram si atunci de o zi la schi chiar daca era coada la teleschiul din Ruia sau inghetam in gondola. Lucrurile se schimba in mod rapid. Ne petrecem din ce in ce mai mult timp in online dar acesta nu va inlocui niciodata realitatea fizica. Timpul trece cu bune si rele mult prea repede si "cu totii avem cate o masina a timpului. Pe unii ne duce inapoi
in timp, aceasta masina fiind numita amintire. Pe altii ne indreapta spre
viitor, aceasta masina a timpului purtand numele de visare. "– Jeremy Irons
- Solicitați un link
- Alte aplicații
Postări populare
Sărbători de iarnă 2022
- Solicitați un link
- Alte aplicații
Sursa de inspiratie si optimism
- Solicitați un link
- Alte aplicații
Comentarii
Trimiteți un comentariu