Timp in ... online



Am scris zilele trecute despre o vacanta pierduta. Nu am vazut marea in sezonul acesta. Apoi m-am gandit ca o abordare optimista aduce mereu castig. Asa am ajuns sa postez imaginea cu "marea" surprinsa din Poiana Brasov. Are un farmec aparte si am sperante sa o vedem in realitate. Online si realitate sunt elemente cu care manevram des in ultima perioada. Acum si consumatorii petrec mult mai mult timp online. Din aceasta cauza maximizarea prezentei digitale pentru o firma a devenit o necesitate. In spatiul virtual clientul potential are multe elemente la indemana pentru a realiza comparatii. Daca nu poti sa atragi
clienti potentiali din online este bine sa stii ca sunt alte firme care reusesc asta. 
A deveni mai matur din punct de vedere digital sa se utilizeze tehnologii si strategii organizationale potrivite pentru a atinge acoperirea si masurarea eficienta a publicului acordand in acelasi timp prioritate confidentialitatii consumatorilor. Asistam la schimbari majore in care elementele de promovare vechi au devenit piese de muzeu. Online inseamna schimbari rapide bazate pe masurari elocvente a rezultatelor. Datele primare, culese cu ajutorul uneltelor digitale, furnizeaza elemente privind anticiparea actiunilor viitoare ale utilizatorilor. Pentru a ajuta clientii  cu amanuntul sa obtina informatii mai puternice, se foloseste invatarea automata si furnizarea de informatii personalizate pentru fiecare segment de clienti. Asa caracterizam noul pe online. Conectarea datelor din toate locurile unde s-au cules, in cadrul organizatiei tale poate oferi o imagine completa a publicului si a traseului clientilor. Un prim pas important catre datele conectate este
sa iei in considerare toate bazele de date online si offline pe care le ai. Unele companii au programe de loialitate offline in care au investit de ani de zile. Altii au date despre lantul de aprovizionare care influenteaza inventarul disponibil pe rafturi. Daca aceste informatii sunt conectate direct la initiativele de marketing sau la solutiile online, se "paveaza" drumul clientului catre comanda. Mai sus este o imagine pentru cunoscatori. Ne bucuram si atunci de o zi la schi chiar daca era coada la teleschiul din Ruia sau inghetam in gondola. Lucrurile se schimba in mod rapid. Ne petrecem din ce in ce mai mult timp in online dar acesta nu va inlocui niciodata realitatea fizica. Timpul trece cu bune si rele mult prea repede si 
"cu totii avem cate o masina a timpului. Pe unii ne duce inapoi in timp, aceasta masina fiind numita amintire. Pe altii ne indreapta spre viitor, aceasta masina a timpului purtand numele de visare. "– Jeremy Irons

Comentarii

Postări populare