Despre cum esti aproape... stand departe!


Ce zici de ideea aceasta? Iti place? Pare o poveste spre care ne indreptam din ce in ce mai mult atentia si chiar avem tendinta de a o transforma in realitate. Sunt firme care se folosesc din ce in ce mai mult de calea NET-lui si isi duc la bun sfarsit actiunile. Sa nu spui ca nu ai auzit reclama cu creditul "...pe repede inainte... luat cu telefonul de pe balta". Daca bancile incep sa acorde credite fara sa vada clientul la fata se pare ca ... lucrurile sunt tari. Institutiile financiare au fost mereu inchistate in proceduri greoaie si supersecurizate mai ales dupa criza din 2008. Si uite cum au deschis portile in 
pandemie! Increderea este acum plasata in companii care acorda prioritate unei experiente digitale primare pentru utilizatori, investesc in inovarea produselor si conduc cu transparenta. Comenzile de la domiciliu au accelerat nevoia de experiente digitale fara probleme si convenabile. De fapt, cautarile pentru „aplicatii de banca mobila” au crescut la nivel global cu peste 100% in acest an, iar timpul petrecut in aplicatiile de finantare a crescut cu 55% in primul trimestru al acestui an. Castigarea timpurie a acestui joc este esentiala, pandemia deschizand porti in locuri pe care nimeni nu si le inchipuia. Uneori tind sa cred ca au fost unii care au intuit, cu putin timp inainte, ca se va ridica o problema grava de socializare. Nu este fairplay sa dau nume aici dar, cred ca stii despre banca din UK ce s-a intins peste 
plaiul mioritic printr-un sistem similar cu ... din gura in gura sau din telefon in telefon. Au venit cu instrumente extrem de utile si comisioane aproape inexistente. Cate apeluri telefonice trebuie sa dai daca s-a blocat un cont de internet banking local? La ceilalti ai totul la indemana si atat de functional incat nu este necesar sa te indrume nimeni. Ii simti aproape si ei sunt undeva pe NET. In cele din urma, beneficiarii de servicii si factorii de decizie obisnuiti doresc si au nevoie de aceleasi lucruri: bunastare financiara si securitate. Înainte, increderea in serviciile financiare stabile provenea dintr-o buna administrare a banilor clientilor. Acum, încrederea este condusa din ce în ce mai mult de o buna administrare a timpului si a efortului depus de clienti in gestionarea vietii lor financiare. Viitorul tendintelor sectorului financiar va fi modelat de cei care construiesc experiente care merita increderea consumatorilor. In toate domeniile viata online isi face loc din ce in ce mai mult simtita prezenta. Ne place sau nu, solutiile curg din NET si lucrurile se modeleaza pe alte valori. Cert este ca "internetul ii leaga pe oamenii care sunt la departare, dar ii indeparteaza pe cei care traiesc in acelasi areal." - Josip Grgic

Comentarii

Postări populare