Internet, in loc de...


Da, ai inteles: internet in loc de vacanta. La inceputul sezonului estival, cand am hotarat ca nu vom vedea marea anul acesta, nu mi s-a parut a fi un inconvenient. Acum lipsa valurilor si a plajelor arse de soare pare greu de inlocuit. Folosesc NET-ul dar el nu va aduce niciodata mirosul sarat al apei de mare. Prietenul din curte a fost bucuros ca nu a mai avut o perioada de singuratate. Macar 
acesta ramane un avantaj comun. Este deosebit cum folosim imaginile de pe NET sa ne alegem locuri de vacanta si nu numai. Fotografiile si prezentarile video din reteaua globala ne ajuta din ce in ce mai mult. Pe masura ce tot mai multi oameni slabesc legaturile cu televiziunea traditionala, vedem o crestere continua a serviciilor video si a platformelor de streaming. Acest lucru ofera noi oportunitati si pentru cei care se ocupa cu activitatile de promovare. Agentii de publicitate trebuie sa inteleaga ca, in timp ce serviciile video de streaming au unele lucruri in comun cu televiziunea, ceea ce a functionat pentru mass-media veche nu functioneaza neaparat pentru aceste experiente mai noi. Oare cum pot firmele sa profite la maximum de aceste platforme digitale utilizand videoclipuri pentru a atrage consumatori? Este esential ca reclamele video sa exploreze perspectivele si tendintele publicului pentru a folosi oportunitatile de pe piata, impacturile demografice si multe altele. Sa nu uitam ca modalitatile de masurare a impactului pentru promovarea online sunt extrem de precise si rapide. Este un avantaj major daca este corect folosit. Pana la urma reteaua globala este un sistem de comunicare extins. El respecta niste principii care ii ajuta atat 

pe cei ce ofera continut cat si pe cei ce beneficieaza de continut. Sigla este elementul prin care legam brand-ul de produs. Ea ramane ca informatie importanta si trebuie sa fie plasata intr-o pozitie proeminenta si vizibila. Apoi, ca in orice comunicare, beneficiarul va avea informatii clare asupra pasului urmator pentru a ramane pe calea dorita de furnizorul promovarii. Dupa statisticile Google videoclipurile care sustin „blandetea” produselor au dus la cresterea cu 6,9% a achizitiei in randul femeilor. Reclama care prezinta produsul ca „premium” a generat o crestere cu 6,1% mai mare a cumparaturilor in randul barbatilor. Cheltuielile publicitare vor fi intotdeauna un element cheie in managementul afacerii. Sistemul de comunicare depre care vorbim are unelte eficiente pentru a masura rentabilitatea investitiei in promovare. Nimic mai simplu pentru a te asigura ca marca este la locul potrivit, in momentul potrivit si cu mesajul potrivit. Stiam eu ca "internetul poate fi considerat corect ca o conversatie fara sfarsit la nivel mondial" - Stewart Dalzell




Comentarii

Postări populare