De unde vin astea...?


Se apropie 1 Decembrie si incepe sa se simta magia sarbatorilor de iarna. Pentru mine startul este de dat de magazinele mari de bricolaj care in jurul acestei date fac aprovizionarea cu brazi de Craciun. Caut unul frumos si daca am noroc sa fie frig exista sansa sa nu se scuture de cetina odata cu impodobirea lui. Daca nu ... tot brad natural este in casa! Sezonul sarbatorilor de iarna pare sa te agite mereu. Cumparaturile de cadouri, in ultim moment, aglomerau magazinele si aproape blocau retelele de
distributie colete. Ce se va schimba anul acesta nimeni nu stie. Sigur va fi un Craciun alt fel. Pandemia a schimbat dramatic comportamentele de cumparaturi. Retailerii stiu prea bine ca oamenii se comporta foarte diferit in acest an. Google sesiseaza prin statistici schimbarea de comportament a consumatorului direct. Oamenii si-au inceput deja cumparaturile de sarbatori. Cumparatori si comercianti trebuie sa fie pregatiti pentru o luna de zile cibernetica.  Cumparatorii cauta oferte din cauza bugetelor mai stricte si analizeaza mult mai atent ofertele. NET-ul este plin de instrumente care te ajuta sa faci compartii si care iti prezinta recenzii pe multe subiecte. Noii veniti digitali stimuleaza cresterea comertului online. Mai multi oameni folosesc instrumente activate digital si cumpara online chiar daca nu au mai facut asta pana acum. Si vor continua sa faca acest lucru. Mai mult de 50% dintre cumparatorii, care au raspuns la sondajele Google, au incercat un nou serviciu de cumparaturi pentru prima data. Se va accentua cautarea SKU-urilor online. SKU este prescurtarea de la Stock Keeping Unit. Traducerea in romana inseamna unitate de stocare. Unitatea de stocare se refera,
in principiu la un produs, produs care poate fi identificat unic prin elemente distintinctive: denumire, cod etc.
Cumparatorii navigheaza si cerceteaza online mai mult ca oricand si folosesc aceste informatii pentru a-si planifica vizitele in magazin. Se accentueaza ideea de cumparator specializat. Oamenii cauta sa se ajute reciproc sprijinind intreprinderile locale si cumparand de la comerciantii cu amanuntul care le respecta valorile. Se pare ca 46% dintre cumparatorii chestionati au fost de acord ca „fac un efort deliberat pentru a face cumparaturi la intreprinderi care se aliniaza valorilor mele”. In mod similar, cautarile pentru „sustinerea afacerilor locale” au crescut la nivel global  de la un an la altul. Fii pregatit pentru ceva nou si ceva cunoscut. In timp ce fac cumparaturi online, oamenii sunt dispusi sa cumpere lucruri noi pentru a obtine ceea ce doresc, dar totusi cauta siguranta si familiaritate. Prin urmare magazinele cu care sunt obisnuiti vor straluci mai intens pentru ei. Nu exista nici o indoiala ca sarbatorile de iarna, vor arata diferit in acest an. In comert mereu sunt lucruri noi. "Ah! trebuie sa prevezi totul în comert! Negustorul care nu se gandeste la faliment e ca un general care crede ca nu va fi niciodata infrant; e numai pe jumatate negustor." - Balzac

Comentarii

Postări populare