Treceți la conținutul principal

Prezentat

Sărbători de iarnă 2022

 

De unde umple sacul Mos Craciun


    Craciunul va fi mereu o suma de vise, sperante si dragoste. Acestea adunate creeaza magia care ne inconjoara in fiecare an de 25 decembrie. Magie, colinde dar si Mos Craciun cu sacul plin. Mosul
cauta cadouri in aceasta perioada si cauta destul de intens. Parcarile magazinlor sunt pline, curierii abia mai razbesc cu livrarea pachetelor. Ai impresia ca renii Mosului sunt pretutindeni. Magazinele virtuale castiga procente in volumul general al comertului. Mie imi plac si cred ca sunt si vor fi mereu o oportunitate si o solutie buna in achizitia lucrurilor destinate a fi surprize in seara de Craciun. Scriu astazi despre cum vad eu ca ar trebui sa se desfasoare comertul online in perioada sarbatorilor de iarna. Marketingul digital este o unealta de cladire a visului pe care il descriu in continuare. In primul rand vreau ambalaje
personalizate cu referire la aceasta sarbatoare. Tematica de Craciun este una usor de realizat si se preteaza la toate marfurile. Descrierea produselor induce emotia data de Mos Craciun. Cu putina imaginatie site-ul magazinului virtual poate semana cu sacul cu surprize. Cu cateva saptamani inaintea Craciunului se folosesc tehnici de promovare online care atrag vizitatorii pe site. Vor sti din timp ca  s-au facut pregatiri de Craciun. Stocul pentru produsele de baza ale magazinului trebuie sa fie acoperitor pentru cerintele din aceasta perioada. Statistica anilor precedenti este de mare ajutor in acest scop. Cred ca cele mai de efect facilitati ale perioadei sunt transportul gratuit, returnarile gratuite si garantia extinsa gratuita (acolo unde este cazul). Sunt surprize placute pentru clienti. Cateva produse noi pot fi lansate de Craciun. Este o perioada a lucrurilor placute si inedite. Actualizarea imaginilor la cateva produse care statistic au avut cautare in perioada sarbatorilor de iarna aduce o boare de prospetime peste site. Pe site apare o pagina noua cu ghid de cadouri. Poate la cumpararea unor pachete cadou din ghid se acorda un discount. Este de mare efect. Legaturile site-ului de magazin cu retelele de socializare trebuie sa fie impecabile. FACEBOOK, INSTAGRAM, GOOGLE+, TWITTER, PINTEREST sunt unelte eficiente si sa nu uitam: gratuite. Aceste retele lucreaza pentru site precum renii pentru Mos Craciun. Intre Craciun si Revelion poate functiona o campanie de tipul "Mos Craciun nu mi-a adus ce vroiam". Clientii vor simti ca magazinul este aproape de ei. Pana la urma "dorinta nu este ceea ce vezi, ci ceea ce-ti imaginezi" - Paulo Coelho.

Comentarii

Postări populare