Evaluarea performantei

Stii ca lucrezi mult la un proiect si esti sigur ca esti pe drumul cel bun. Evaluarea performantei este esentiala in orice domeniu de activitate. Iata trei principii care cred ca vor fi de folos in masuarea rezultatelor proiectelor in lucru. Toata activitatea ta, inclusiv cea de promovare, trebuie evaluata. Metoda de masurare va fi una precisa dar, fereste-te de metodele ce se "betoneaza" in timp. Precizia presupune evaluare cu metode adaptate mereu noilor conditii in care se desfasoara o activitate. Daca activitatea se perfectioneaza in timp si metodele de masurare trebuie sa evolueze. Asa se asigura precizia. Sunt multe activitati, asa cum este cea de promovare prin motorul de cautare Google care

folosesc invatarea automata pentru a sintetiza mai multe intrari si a crea modele mai bogate. Se obtin rezultate mai bune si, in mod natural, mai multe actiuni ale potentialilor clienti. In loc sa evaluezi performanta o data pe an, poti analiza modul in care se schimba afacerea ta. Cu cat faci acest lucru mai des si cu cat reusesti mai bine, cu atat intelegi mai mult impactul schimbarilor. O alta idee este aceea de a adopta norme globale care sa permita nuantarea. O singura marime nu se potriveste in cele mai bune momente, daramite in timpul unei pandemii care are un impact diferit pe fiecare piata. Este important sa stabilesti cateva bune practici creative care odata evaluate vor duce la eficienta activitatii. Crearea unui tablou de bord care asigura conducerea activitatii poate fi un final al evaluarii. Asa furnizeaza informatii si Google Ads, informatii in baza carora se conduc campaniile publicitare si se asigura alinierea cu beneficiarii. Inovatia este esentiala pentru tot ceea ce faci, indiferent daca este vorba despre dezvoltarea produselor sau strategia de marketing. Prioritizarea unei agende solide de testare si invatare care are obiective, bugete si masuratori clare iti dau puterea sa 
privesti cu optimism si sa gandesti mai mult. Aceasta perioada se poate dovedi cea mai mare experienta de testare si invatare din cariera ta. Nu trebuie sa uiti ca marketingul de performanta, necesita un apetit consistent pentru experimentare. Esti obligat mereu sa clarifici modul in care corelezi datele de la campaniile de promovare.  Acum este momentul cel mai bun sa iti aduci aminte ca lucrurile bune se aduna incet si poate cu multe eforturi, dar se aduna. Apoi stii foarte bine ca "Fiecare om pe lume isi are masura sa si dupa acea masura isi masoara gandurile si faptele sale." - Alexandru Odobescu.

Comentarii

Postări populare