Faceți căutări pe acest blog
Blog specializat in Marketing Digital. Sunt prezentate idei si studii de caz privind promovarea pe INTERNET a afacerilor. ”Clienti din NET” este un blog personal utilizat de Gheorghe Blaj pentru a veni in sprijinul celor interesati sa creasca numarul clientilor, pentru produsele/serviciile pe care le ofera.
Prezentat
- Solicitați un link
- X
- Alte aplicații
Brand, afacere, legenda
Am fost la Cascada cailor in Muntii Rodnei si imaginea de mai sus este de acolo. Un loc impresionant ca peisaj dar si ca legenda. Scriu aceste randuri cu gandul ca faima acelui loc este pastrata in timp chiar daca legenda nu este una cu un final fericit. Traim vremuri fara precedent. Si, cu tot ceea ce s-a intamplat deja pe glob in 2020, este usor sa uitam ca suntem doar la jumatatea anului. Insa un lucru a ramas constant si este adevarat astazi mai mult ca oricand: nevoia de schimbare concreta in activitatea unei afaceri dar si in ceea ce priveste promovarea ei. Marcile trebuie sa ia in considerare si sa reflecte experiente si evenimente din lumea reala. Acest lucru are tendinta sa evolueze continuu si sa raspunda la noul normal prin actiuni bazate pe valorile pe care le sustin, le promoveaza si care stau in spatele lor. Ar trebui sa fie un efort zilnic de a descoperi oportunitati de schimbare pentru a ghida modul in care un brand merge in piata. Asculta feedback-ul de la consumatori si angajati. Media digitala ofera o multime de feedback brut, instant, ca un indicator in timp util al modului in care este perceputa marca ta. Spune ce vrei sa spui. Actioneaza dupa ceea ce spui. Orice brand poate pretinde ca isi traieste valorile, dar asta trebuie sa fie un mod de actiune. Traim intr-o lume bazata pe date. Foloseste aceste resurse nu numai pentru a identifica cine iti poate achizitiona urmatorul produs ci si pentru a masura progresul marcii tale in ceea ce priveste schimbarile efectuate. Asigura-te permanenet ca produsele sau ofertele tale vizeaza in mod adecvat consumatorii. Fii confortabil fiind inconfortabil. In ultimele saptamani, multi dintre noi am experimentat o multitudine de emotii. Momentele de durere, furie, frica si frustrare au adus in prim plan subiecte si discutii care de prea mult timp au fost compartimentate, indepartate sau evitate cu totul. Acum este momentul sa purtam conversatii onesti in cadrul organizatiilor noastre, cu angajatii nostri, cu consumatorii nostri, cu politicienii nostri si cu oricine se angajeaza sa creeze un mediu si o societate incluziva pentru toata lumea. Continua sa inveti. Desi este greu sa spargi vechile obiceiuri, trebuie sa fii adaptat la schimbare si evolutie. “Centreaza-te pe constructia celei mai bune afaceri posibil. Daca esti maret, oamenii vor observa si oportunitatile vor aparea.” – Mark Cuban
- Solicitați un link
- X
- Alte aplicații
Postări populare
Sărbători de iarnă 2022
- Solicitați un link
- X
- Alte aplicații
Comentarii
Trimiteți un comentariu