Afacerea ta, pe timp de criza

Una dintre teoriile, multe de altfel, care circula acum este aceea ca s-ar putea ca omenirea sa nu scape, prea repede, de virusul COVID-19. Adaptarea, la conditiile actuale, face ca o alternativa sa fie convietuirea cu virusul. Asa cum copacul este capabil sa isi intinda radacinile peste stanca pentru a ajunge la pamantul fertil si noi trebuie sa gasim solutiile cele mai bune cu care sa depasim impasul. Schimbarile, in aceasta directie, sunt atat in viata personala cat si in mediul de afaceri. O sa iti aduc in atentie cateva idei care pot fi chiar primii pasi intr-un proces de modernizare a afacerii tale. Mentine clientii informati. Este posibil sa fie necesara ajustarea unor optiuni ale afacerii Aceasta ar putea insemna

schimbarea orelor de program precum si modificarea tipurilor de produse si servicii pe care le oferi. Asigura-te ca transmiti aceste informatii actualizate pe toate canalele tale online, cum ar fi site-ul tau web, profilul de afaceri pe Google si canalele de socializare. Adapteaza  publicitatea la noile conditii. Pe masura ce aceasta situatie evolueaza si comportamentul clientilor se schimba, publicitatea online este o modalitate de a-ti actualiza clientii. Cu ajutorul anunturilor Google, poti comunica informatii relevante cum ar fi modificarile ofertelor, stocului sau programului. Anunturile Google au solutii automate incorporate care te vor ajuta sa optimizezi campaniile publicitare pentru a afisa mesajul potrivit utilizatorului potrivit, la momentul potrivit. Pentru a te asigura ca publicitatea reflecta prioritatile tale in afacere este posibil sa fie necesara o actualizare a campaniilor de promovare. Comportamentul

clientilor se schimba odata cu noile reglementari, asa ca s-ar putea sa te intrebi de ce au nevoie clientii specifici dintr-o afacere ca a ta chiar acum. Ia in considerare sa obtii informatii direct prin canalele de socializare sau sa utilizezi instrumente precum Google Trends si Google Alerts pentru a te informa asupra tendintelor pietei locale. De asemenea, este posibil sa cauti sa schimbi anumite produse sau servicii online. Incepe sa te gandesti ce valoare oferi clientilor tai. Exista modalităti de a oferi aceasta valoare intr-un alt format sau canal online? Poate vei face schimbari majore dar, cum altfel sa mergi cu masina pe zapada fara emotii. Conduc afacerea la distanta. Incearca instrumente digitale pentru a  ramane conectat si productiv de departe. Intalnirile video pe Google Meet sau Zoom rezolva in mare masura situatia sedintelor de analiza. Documentele partajate online sunt un instrument de lucru eficient, rapid si sigur. Trebuie doar sa ai curajul sa schimbi pentru ca „Omul este un animal cu un extraordinar spirit de adaptare.” — Enzo Ferrari.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Legenda si actualitate

Vineri este ... zi de post

Fitilul de lampa