Faceți căutări pe acest blog
Blog specializat in Marketing Digital. Sunt prezentate idei si studii de caz privind promovarea pe INTERNET a afacerilor. ”Clienti din NET” este un blog personal utilizat de Gheorghe Blaj pentru a veni in sprijinul celor interesati sa creasca numarul clientilor, pentru produsele/serviciile pe care le ofera.
Prezentat
- Solicitați un link
- Alte aplicații
Pictura naturala de sezon
Cel mai colorat anotimp este toamna. Explozia de culori in natura creaza o poezie chiar daca temperatura exterioara atrage atentia ca iarna se apropie. Adaptata la sezon, politica de marketing a comerciantilor se potriveste pentru acelasi vechi scop: sa atraga cat mai multi clienti. Dupa vanzarile "secetoase" ale sezonului de vara, in care vacanta a fost subiectul principal, se trece la strategia de
promovare a sezonului in care se culeg recoltele. Vara se caracterizeaza prin libertatea de miscare conferita de concediu si vacanta, departe de locul de munca. Toamna se intra in rutina impusa de restrictiile programului zilnic ordonat si cu un grad de libertate limiat. Perioada cuprinsa intre septembrie si noiembrie este un moment prielnic pentru o multime de comercianti. Statistica arata ca pentru ei nivelul cifrei de afaceri este in crestere fata de lunile anterioare. Nu conteaza despre ce tip de afacere vorbim. Strategiile marketingului de toamna se pliaza pe toate subiectele. Evident, obiectivul pentru sezon este sa creasca vanzarile - cel putin in comparatie cu cele de anul trecut. Campaniile de promovare din toamna sunt aliniate obiectivelor generale ale afacerii. Marketingul digital este o unealta flexibila ce ajuta la atingerea tintelor din lunile de toamna.
Semnalele de atractie trebuiesc lansate in timp util de asa maniera incat sa se plieze pe evenimentele locale ale sezonului. Un exemplu sunt sarbatorile religioase ce pot constitui motiv de lansare a unor promotii de vanzare. Exista trei factori importanti pentru derularea promotiilor pe piata locala: concurenta, urgenta si exclusivitate, audienta. In cele din urma, actiunea de promovare s-ar putea dilua daca nu este creata pentru publicul ideal. Culoarea in vanzarile de toamna este data de situl WEB. Improspatare pozelor si a descrierilor de pe site este esentiala. Utilizatorii incep sa petreaca mai mult timp pe NET, fata de perioada de vara, si sunt dornici de continut nou. Daca site-ul ramane fara pospetimea unor informatii actualizate, utilizatorii nu vor fi atrasi nici de pagina de vanzari. Si pe NET trebuie sa se cunoasca ideea ca: Norocul, ca si roadele toamnei, trebuie cules la timpul lui. - citat din Epictet.
- Solicitați un link
- Alte aplicații
Postări populare
Sărbători de iarnă 2022
- Solicitați un link
- Alte aplicații
Sursa de inspiratie si optimism
- Solicitați un link
- Alte aplicații
Comentarii
Trimiteți un comentariu