Treceți la conținutul principal

Prezentat

Sărbători de iarnă 2022

 

Nu fi cotofana...


  Cotofana este o pasare ce fura mai ales lucrurile care stralucesc. Ea ce se descurca in multe situatii limita dar este considerata ca fiind cea care aduce ghinion. Da, iata ca inteligenta ei nu o duce in ... pozitiv. Interesant, nu? Lasand cotofana cu nazbatiile ei hai la marketingul digital. Am vazut pe un canal Youtube un clip despre "tampeniile facute de Gmail". Este un clip pe un canal destul de vizionat ce apartine unui tip simpatic de altfel. Se face o analiza a modului in care Gmail ar face confuzie intre adresele, de mail, ce contin punct si cele ce nu contin punct. Ca sa fiu mai explicit in instructiunile Gmail adresa gigi.blaj@gmail.com este aceeasi cu gigiblaj@gmail.com. Asa au considerat ei de cuviinta si conventia este aplicabila inca din faza de creare a unei noi casute postale. 
Procedurile se respecta si dau valoare serviciilor presate. In clipul, despre care aminteam, este acuzat Gmail ca nu a respectat conventia si astfel s-a ajuns ca adrese, ca cele din exemplul de mai sus, sa aprtina unor persoane diferite. Da aici au aparut confuzii si etc. Pana vezi clipul, de cateva minute, ai parte de cel putin 3 reclame postate. E clar ca acel canal Youtube aduce venituri autorului pe baza postarilor de reclame. Lucru bun pentru autor, face un ban pe NET. Dar ... cum este cu calitatea continutului postat?. Nu este deloc de bun augur sa iei in tabarca o institutie precum Gmail. E drum lung pana sa ajungi sa critici pe unii ca ei. Nu spun ca sunt fara de cusur dar se incadreaza in acea procedura prin care erorile se repara imediat ce sunt depistate. Apoi clipul, amintit mai sus, face o apologie a ideii de call center. Pe buna dreptate, scoate in evidenta, problema indusa utilizatorului de apelul la call center-ul unei societati prestatoare de servicii de pe meleagul mioritic. Sunt robotii telefonici cu meniuri numerotate, ultimul fiind cu legatura la un oprator, care este ocupat in 95% din cazuri. Buna observatia! Dar sa ai ... idea de a amesteca call center-ul mioritic cu cel de la Google, este prea mult. Si asta doar de dragul de a te face remarcat cu orice pret.  Poate ar fi bine a sune odata la Call center Google sa vada diferenta. Inchei cu ideea ca toti putem gresi dar „Inteligenta nu inseamna sa nu faci greseli, ci sa vezi repede cum poti sa le indrepti.” — Bertolt Brecht

Comentarii

Postări populare