Treceți la conținutul principal

Prezentat

Sărbători de iarnă 2022

 

Când cauți ajutor...



     Deseori in activitatea desfasurata ai vrut sa afli o informatie, ai vrut sa sti ceva care pentru tine era important la momentul respectiv. NET - ul accesat pe computer sau smarthphone rezolva multe probleme dar, nu este chiar "a tot stiutor" sau ajungi in zone in care volumul de informatie scrisa este atat de mare incat pentru parcurgere este necesar un timp mult prea lung. Timpul este si va fi mereu o resursa limitata. Sa cautam solutii alternative. 
     Pentru multe domenii sunt organizate servicii de call center sau servicii de suport telefonic, mail sau chat. Organizare impecabila as putea spune dar... 
     Sunt sigur ca ai apelat la astfel de servicii, ma refer la cele de pe pamant romanesc, si ai gasit unele din cazurile de mai jos:

  • Fondul muzical si anuntul ca toti operatorii sunt ocupati fac parte dintr-un scenariu foarte cunoscut.
  • Meniul atomatului de raspuns are atat de multe optiuni incat ai impresia ca te inconjoara un paianjen.
  • Compania este atat de dornica sa isi prezinte ultima oferta incat simti ca de fapt ai sunat sa afli ultimele informatii comerciale.
  •  Ai rabdare si treci prin meniul stufos dar informatia oferita nu este ceea ce cautai.
  • Astepti cu disperare enuntul din meniu prin care se face legatura cu un operator si rasufli usurat. Din pacate se repeta  varianta nr. 1.
  • Sa ajungi la un operator este o adevarata realizare dar la unele call center este imposibil.
  • Probabilitatea de a obtine in timp util informatia este invers proportionala cu importanta informatiei. Sper ca esti de acord cu mine.
      In acest context am intalnit echipa de la Google echipa care nu raspunde de pe pamant romanesc ci de pe pamant irlandez. Acolo lucrurile se intamapla cu totul altfel.
      Am apelat la Centrul de suport pentru promovare AdWords si am avut numai surprize placute:
  • Pentru Romania sunt operatori care vorbesc limba romana
  • Se ajunge  imediat la un operator
  • Politetea este o obisnuinta
  • Operatorii sunt foarte bine pregatiti si asigura informatii competente si in timp real
  • Nu am intalnit mesajul care sa anunte: "momentan toti operatorii sunt ocupati"
  • Respecta cu rigurozitate programul stabilit anterior
  • Se rezolva problema de la prima convorbire
     Din pacate, asa cum este obiceiul in mai multe segmente de activitate de pe pamantul romanesc, cei ce sunt investiti cu atributii de decizie nu importa sisteme care functioneaza cu adevarat si aplica o solutie "mioritica":


                           Inventeaza "apa calda"...

Postări populare