Avantaj de care poti beneficia


    Navighezi pe internet! Un ocean de informatii peste care zbori si vrei sa ajungi cat mai repede la informatia care iti este relevanta. NET-ul are nu numai informatiile ci si uneltele prin care sa ajungi la ceea ce te intereseaza. Odata ce ai deschis un device catre internet esti dotat cu ochi precum ai
soimului, simbolul inteligentei la romani.  Trebuie sa inveti sa privesti prin ei. Permite o paranteza, te rog.  Scot in evindenta agerimea unor ochi "de soim" in a depista "ciorditorii" societatii noastre. Din pacate conducatorii actuali nu i-au agreat. Au incercat sa scape de  privirea patrunzatoare dar, poate avem sanse sa zboare soimul mai sus si sa vada mai multe. Am incheiat paranteza. Internetul este dotat pentru cei ce cauta dar si pentru cei ce ofera, in aceeasi masura. Popularitatea marketingului digital este in crestere. Multe companii folosesc modul in care mass-media sociala ii ajuta sa-si promoveze produsele si serviciile catre clienti potentiali si existenti. Facebook, Twitter, YouTube si LinkedIn sunt in prezent cele mai importante site-uri de socializare ale companiilor pe NET. Un rol deosebit in promovare il are motorul de cautare Google. In timp ce firmele urmaresc  daca media sociala isi va imbunatati liniile de activitate, exista o varietate de avantaje puse la dispozitia utilizatorilor de NET. Metodele traditionale de publicitate, cum ar fi reclamele de televiziune si radio, anunturile si bannere, pliante tiparite si participarea la evenimente promotionale pot fi costisitoare pentru companii. Este gratuit pentru intreprinderi sa se înscrie in retele media sociale populare. Asa au la dispozitie o modalitate accesibila de a-si promova produsele si serviciile, in timp ce se construiesc relatii cu clientii. Costurile de promovare pe motorul de cautare sunt foarte facil de gestionat si aici ai posibilitatea de a trimite anunturi dedicate pentru posibilii tai clienti. Audienta mare de care poate beneficia afacerea in publicitate pe un site web si in site-urile media sociale deschide cai largi de acces catre public. Numai Facebook are mai mult de 750 de milioane de utilizatori, LinkedIn detine peste 120 de milioane de utilizatori si peste 3 miliarde de videoclipuri
YouTube sunt vizionate pe zi. Daca faci publicitate intr-o revista este posibil sa trebuiasca sa astepti saptamani sau luni inainte ca acel continut sa fie publicat. Pe NET informatia poate fi transmisa instantaneu. Interactiunea cu mesajul publicitar este o caracteristica importanta a internetului. Cometariile, optiunile utilizatorilor si mai ales "sfantul click" aduc statistici valoroase in timp real. Atunci cand clientii simt ca au o modalitate de a-si transmite punctul de vedere si cand simt ca te ingrijesti de opiniile lor ei devin mai loiali brandului tau. Marketingul digital iti permite sa dezvolti relatii permanente cu fanii si adeptii de fiecare data cand postezi, distribui sau raspunzi la o actualizare sau la un videoclip. Marketingul digital poate fi calea de urmat pentru cresterea numarului de vizitatori pe site-ul tau, pentru cresterea timpului petrecut pe site si pentru asigurarea de motive de intoarcere a vizitatorilor pe site . Poti utiliza mediile sociale pentru a posta link-uri catre produse si servicii pe care le oferi pe site sau poti sa te conectezi cu fanii si adeptii la postarile tale de pe blog. Asta inseamna cresterea traficului. Pana la urma si pe NET ca si in viata reala trebuie sa fi capabil sa percepi esentialul fenomenelor. "Depinde de noi cum percepem lucrurile si mai ales, depinde de inteligenta noastra cum le catalogam". - Laurentiu Mihai.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Legenda si actualitate

Vineri este ... zi de post

Fitilul de lampa