Treceți la conținutul principal

Prezentat

Sărbători de iarnă 2022

 

Atitudinea - un mod de a face diferenta



    Sunt multe elemente ce stau la baza unei decizii. Sa folosesc sau nu NET-ul pentru publicitate? Oare este totul asa de roz cum a fost zugravit in postarile anterioare? Oare exista temeri pentru rateuri in marketing-ul digital? Mereu am vorbit despre echilibru.Tendinta de a-l pastra este una spre care sper mereu sa ma indrept mai ales astazi cand lipsa de echilibru devine sport national, pentru conducatorii nostri. Asa pot fi ... diferit, nu? NET-ul este un instrument puternic pentru a ajunge la
audienta cu un cost relativ scăzut. Cu toate acestea, este nevoie de pricepere si de practica pentru a rula o campanie de succes pe internet. O campanie de promovare slab documetata este mai rea decat lipsa unei campanii. Dacă mesajul transmis de anunt in reteaua de cautare sau reteaua de display nu este clar, este putin probabil sa fie eficient si vei pierde investitia publicitara. Un mesaj clar pe NET ar trebui sa promoveze brandul in moduri prietenoase. Pagina de destinatie ce va fi accesata prin click pe anunt trebuie sa nu dezamageasca utilizatorul. Sa nu aiba senzatia ca a ajuns la ceva inutil precum este o barca pe uscat. Utilizatorul de NET este suprasolicitat si saturat cu informatii, deci este dificil sa ii atragi atentia daca nu oferi ceva proaspat, informativ sau distractiv. Daca nu reusesti, publicul nu va acorda atentie anunturilor si va evita sa reactioneze. Pe scurt nu va ajunge la paginile site-lui. Deoarece continutul distribuit pe NET trebuie intotdeauna sa fie proaspat, nu poti doar sa faci mdificari superficiale si sa ai pretentia de idee noua. Trebuie sa iti actualizezi continutul si sa sensibilizezi publicul. Campania publicitara poate fi derulata si in social media unde feedback-ul este foarte usor de accesat. Comentariile cu continut negativ pot scapa rapid de sub control. Pe de alta parte, daca tratezi politicos comentariile negative, ai ocazia sa transformi experientele negative ale clientilor in aspecte  pozitive. Aici este socializare adevarata. Desi NET-ul iti permite sa ajungi la un public tinta relativ ieftin, vei partaja spatiul publicitar cu companii care au bugete mult mai mari
si mesaje mai puternice. Ca  afacere mica, este putin probabil sa concurezi acestor companii mai mari in buget si volum. In schimb, va trebui să fii priceput sa concurezi pe baza calitatii si nu a cantitatii. În ciuda raspandirii social media, ea are și o parte întunecată. Anunturile in social media te conecteaza la un loc care are asocieri negative in mintea multor utilizatori, chiar daca nu au renuntat complet prin dezactivarea conturilor. Spre exemplu scandalul privind confidentialitatea Facebook, care a permis Cambridge Analytica sa acceseze datele a zeci de milioane de utilizatori in perioada pana la alegerile din 2016 din U.S.A., a lasat o impresie neplacuta multor utilizatori. Trebuie sa iti intelegi audienta si sa evaluezi daca publicitatea pe social media iti va duce afacerea intr-o lumina negativa in ochii unui utilizator obisnuit. Sunt in promovarea online si puncte dificile dar "Exista o mica diferenta intre oameni, dar această mica diferenta conteaza. Această diferenta este atitudinea. Ceea ce contează e daca aceasta atitudine e pozitiva sau negativa." - W. Clement Stone

Comentarii

Postări populare