Treceți la conținutul principal

Prezentat

Sărbători de iarnă 2022

 

Google versus Facebook in publicitate


    Piata de publicitate este un domeniu imens care a fost si va fi un consumator de resursa financiara pentru promovarea afacerilor. Nu cumva sa crezi ca vorbim de un consum fara efect pentru ca, aceasta resursa alimenteaza un motor ce pune in miscare mediul de afaceri. La masa bogatilor din publicitate
sunt asezati doi giganti Google si Facebook. O gresala des intalnita in analize este aceea de a considera ca cei doi sunt in competitie, in razboi. Cele doua entitati sunt atat de mari incat nu se poate pune problema unei competitii. Din contra, strategia lor este una de a se completa reciproc pe o piata imensa in care se castiga din servicii corecte, nu din razboi. Poate si pe meleagurile mioritice ar fi bine sa fie inteleasa aceasta strategie.  Este o strategie constructiva in care obtinerea satisfactiei consumatorului reprezinta tinta permanenta. Multe companii de publicitate utilizeaza punctele forte ale promovarii pe Google si anunturile Facebook in mod concertat pentru a obtine vizibilitate maxima, a creste potentialul si vanzarile si a gasi noi clienti, adoptand strategii diferite care se aliniaza cu
functionalitatea fiecarei platforme si obtin o eficienta  remarcabila a cheltuielilor de publicitate. Google Ads este cea mai mare si cea mai populara platformă de publicitate PPC din lume . AdWords este utilizat atat de mult, incat a devenit sinonim cu termenul "căutare platita". De fiecare dată cand un utilizator da clic pe un anunt, agentul de publicitate este taxat cu o anumita suma de bani, de unde si denumirea "publicitate pay-per-click." Licitarea PPC si optimizarea sumelor licitate este un subiect complex si in mod esential, utilizatorii platesc pentru potentialul de a gasi noi clienti pe baza cuvintelor cheie si a termenilor de cautare pe care acestia le introduc in Google. Anunturile Facebook sunt cunoscute prin ceea ce se numeste "platit social", sau practica publicitatii pe retelele sociale. Cu cel mai mare număr de utilizatori activi lunar din orice retea sociala din lume, Facebook a devenit un element extrem de competitiv cu potential lucrativ al strategiilor de publicitate digitala pentru multe firme. Spre deosebire de cautarea platita, care ajuta firmele sa gaseasca noi clienti prin cuvinte cheie, traficul social platit ii ajuta pe utilizatori sa gaseasca firme bazate pe lucrurile care ii intereseaza si pe modalitătile in care se comporta online. Concluzia finala, de identificare a gigantilor, prin evidentierea caracteristicii de baza este: AdWords te ajuta sa gasesti noi clienti, in timp ce Facebook ii ajuta pe noii clienti sa te gaseasca.

Comentarii

Postări populare