Faceți căutări pe acest blog
Blog specializat in Marketing Digital. Sunt prezentate idei si studii de caz privind promovarea pe INTERNET a afacerilor. ”Clienti din NET” este un blog personal utilizat de Gheorghe Blaj pentru a veni in sprijinul celor interesati sa creasca numarul clientilor, pentru produsele/serviciile pe care le ofera.
Prezentat
- Solicitați un link
- X
- Alte aplicații
Pe drumul promovarii online
De ce crezi ca este buna promovarea online a site-ul tau? Sunt sigur ca ai sa consideri intrebarea ca fiind o gluma. Dupa atatea postari in care am adus argumente privind utilitatea promovarii pe motorul de cautare am pus o intrebare cu iz excentric pentru conditiile in care exista acest blog. Hai ca nu mai intind pelteaua! Promovarea online iti aduce vizitatori pe site. Numarul mare de vizitatori pe site este o realizare dar... oare este ceea ce urmaresti? Daca scopul
promovarii este acela de a face cunoscut un brand atunci cresterea numarului de utilizatori este o cale catre reusita. Oare cum stau lucrurile atunci cand scopul promovarii este cresterea cifrei de afaceri a unui magazin online? Promovarea aduce pe site mai multi vizitatori care odata ce viziteaza site-ul devin doar cunoscuti pentru magazinul online. Magazinul are nevoie de prieteni si se pastreaza ideea cu multi cunoscuti dar putini prieteni. Prietenii sunt printre cunoscuti, sunt cei care interactioneaza cu site-ul, sunt aceia care realizeaza conversii pe site (completeaza un formular, pun produse in cosul de cumparaturi, lanseaza o comanda, etc.). Povestea cu prietenii si cunoscutii incepe odata ce se
afiseaza anuntul pentru site in browser sau aplicatia de pe NET. Conteaza foarte mult cui i se adreeaza anuntul pentru ca, dupa click-ul dat, utilizatorul va actiona ca un cunoscut sau ca un prieten pentru site. Statisticile intocmite de motorul de cautare pentru diferite segmente de public il ajuta pe cel ce realizeaza promovarea. Cu cat promovarea se deruleaza pe perioada mai lunga de timp, cu atat statisticile au acuratete mai ridicata. Practic, motorul de cautare creaza segmente de public pe diferite criterii: utilizatori care au cautat in site, utilizatori cu interese similare subiectului din site, utilizatori care au abandonat cosul de cumparaturi, etc. Prin directionarea anunturilor catre un anumit segment de public se cauta drumul catre prieteni. Prin urmarirea parametrilor de derulare a campaniilor de promovare se determina segmentul de public potrivit. Nu uita insa ca, si in promovare se stie ca: "Sunt drumuri ce ne cauta de mult si ajung la noi cand suntem plecati in cautarea lor pe alte drumuri. "(Octavian Paler)
- Solicitați un link
- X
- Alte aplicații
Postări populare
Sărbători de iarnă 2022
- Solicitați un link
- X
- Alte aplicații
Comentarii
Trimiteți un comentariu