Treceți la conținutul principal

Prezentat

Sărbători de iarnă 2022

 

Dorinta de reusita?



    Repet mereu in postarile mele ca aceste randuri se adreseaza deopotriva celor care cauta si celor care ofera pe NET. Si pentru unii si pentru altii drumul de urmat este unul singur: cel care duce la performanta si performanta inseamna rezultatul valoros al actiunii. In tot ceea ce facem zi de zi urmarim ca actiunile noastre sa fie incununate de succes si pentru asta facem apel la toate resursele de  care dispunem. Spre exemplificarea celor de mai sus sa analizam cazul unui intreprinzator care deschide pe NET un magazin on line cu accesorii casnice. A fost visul lui, a avut sursa de finantare si a trecut la actiune urmarind performanta. Magazinul trebuie sa fie cunoscut de catre utilizatori si
acestia trebuie ajutati in cautarile lor pentru ca numai ei pot sa decida asupra produselor ce sunt oferite de magazin. Intreprinzatorul isi ia ca partener motorul de cautare si prin procedurile pe care le are la dispozitie si pe care l-am prezentat in scrierile mele porneste in drumul de cautare al clientilor, drum in care ofera si asteapta sa fie ales de cei care ii vad anunturile si mai apoi ii acceseaza site-ul pentru a-si alege produse. Daca ar fi un singur magazin online cu asemenea produse ar fi foarte simplu pentru ofertant. Ar fi foarte simplu si pentru utilizator dar, nu eficient avand invedere ca are de ales doar dintr-o singura sursa. De fapt aceasta este provocarea pentru intreprinzator: sa poata fi ales de catre utilizatorul care are mai multe variante. Atunci activitatea magazinului este performanta. Asta
presupune un consum de timp si resursa financiara dn partea intreprinzatorului.  Anunturile postate prin marketingul digital nu fac fata concurentei de la inceputurile promovarii. Numai analizand rezultatele anunturilor adica modalitatea in care au raspuns utilizatorii la anunturi, le-au citit, au accesat site-tul, au cautat produse, etc. poate fi perfectionata promovarea online. Anunturi corecte si bine targetate vor atrage pe site acei utilizatori care sunt dornici sa cumpere produsele ofertate. Calea este una singura trebuie insa rabdare si perseverenta pentru intelegerea cat mai exacta a utilizatorului ce va deveni client. Si apoi "daca performanta nu e rara, nici nu e considerata performanta" (Dorel Schor).

Comentarii

Postări populare