Treceți la conținutul principal

Prezentat

Sărbători de iarnă 2022

 

Lumina in oglinda

Cat de mult ne dorim sa avem parte de adevar, de lucruri clare, de actiuni care sa ne atraga atentia tocmai prin tendinta de a fi transparente? Daca anul 2020 a fost unul al schimbarilor si anul 2021 a fost unul al reactiilor la schimbare, am convingerea ca anul 2022 poate sa fie unul al clarificarilor. Mereu am alergat dupa o luminita. Odata era la capatul unui tunel, acum insa cred ca situatia este ceva mai complicata. Cu pandemia, ceata necunoasterii s-a extins, nu mai este un drum configurat in fata, nu mai este un tunel si prin urmare ratacim mai mult in drumul spre lumina. Dorinta oamenilor pentru senin si clar sustinuta de speranta trebuie sa faca din 2022 un an al solutiilor sau un asa numit an bun. Dificil
dar nu imposibil si mai ales este foarte probabil sa reusim avand in vedere ca de-a lungul istoriei omenirea a dovedit o capacitate extraordinara de adaptare. In toata agitatia de care avem parte, digitalul nu mai este un „dragut de avut”. Digitalul trebuie să faca parte din viata noastra de zi cu zi, sa fie un ajutor pe care sa ne putem baza in rezolvarea eficienta a diferitelor cerinte. Nu pot sa uit ca suntem intr-o tara in care acest aspect este mult ramas in urma. Tot asa nu pot sa nu observ ca actualii conducatori trateaza cu superficialitate subiectul. Google te poate alimenta cu multe informatii despre cel ce este, momentan, seful digitalizarii din Romania. Daca le citesti ai sa vezi ca, tot momentan, avem putine sanse in acest domeniu. Sunt unii care au capacitatea de a fura lumina si nu de a o raspandi. Sa revin la subiectul meu optimist. Oameni din intreaga lume urmaresc si interactioneaza cu YouTube pe o varietate de dispozitive. Este foarte interesant sa vezi listele cu cele mai vizionate videoclipuri si vei fi impresionat de modul in care aceastea reflecta lumea din jurul nostru. 2021 a fost un an al schimbarilor determinate de evenimente perturbatoare si videoclipurile de top ale anului – vizionate de 2 miliarde de oameni din peste 100 de 
tari – reflecta aceasta realitate. Din analiza celor mai bune videoclipuri ale finalului de an, facuta de specialistii YouTube, se desprind trei teme: comunitate, confort si creativitate. Acestea reprezinta oglinda YouTube despre tendinta anului 2022. Comunitatea a suferit mult in 2021 datorita restrictiilor impuse de pandemie. Oamenii au nevoie de socializare, au nevoie sa fie impreuna  si vor sa participe la evenimente. In anul urmator socializarea in conditii de siguranta medicala va fi o tema importanta. De confort se ocupa comerciantii. Au inceput deja adaptari ale modului de a livra bunuri in conditii de siguranta. In 2022 se cresterea gradului de confort va asigura si cresterea gradului de siguranta.  Creativitatea implica generarea, explorarea si interpretarea de idei noi si valoroase. Ea acopera o mare varietate de domenii si oamenii se implica individual si social in procesele creative. Gandirea pozitiva trebuie sa ne fie motor in anul urmator si fiecare vom actiona tinand cont de faptul ca "exista doua modalitati de a raspandi lumina - sa fii lumanarea sau oglinda care o reflecta." – Edith Wharton

Comentarii

Postări populare