Treceți la conținutul principal

Prezentat

Sărbători de iarnă 2022

 

Urma unui grup pe NET

Am ramas dator de la ultima scriere cu o explicatie privind algoritmul Federated Learning of Cohorts. Publicitatea este esentiala pentru a mentine internetul deschis pentru toata lumea, dar ecosistemul web este in pericol daca practicile de confidentialitate nu tin pasul cu schimbarea solicitata de asigurarea confidentialitatii. Oamenii doresc asigurari ca identitatea si informatiile lor sunt sigure in timp ce navigheaza pe web. Pentru ca ecranul pe care navighezi, sa afiseze informatii corelate cu profilul utilizatorului sunt necesare date care uneori, astazi, sunt culese la limita
respectarii confidentialitatii personale. Un cookie HTTP sau un modul cookie este un text special, deseori codificat, trimis de un server unui browser web si apoi trimis inapoi (nemodificat) de catre browser, de fiecare data cand acceseaza acel server. Cookie-urile sunt folosite pentru autentificare precum si pentru urmarirea comportamentului utilizatorilor. O aplicatie tipica este retinerea preferintelor utilizatorilor. Cookie-urile au creat ingrijorare din cauză ca permit culegerea de informatii despre comportamentul utilizatorilor (ce pagini web viziteaza si cand). Ca urmare, folosirea lor a inceput sa fie supusa unor restrictii legale. Tehnicile de tip „cookie” au fost de asemenea criticate pentru faptul ca identificarea utilizatorilor nu e intotdeauna precisa si pentru ca prin intermediul lor se pot executa atacuri informatice. Si asa s-a ajuns la ideea de a elimina cookie-urile terta parte prin inlocuirea acestora cu alternative viabile de confidentialitate, dezvoltate
alaturi de parteneri de incredere, care vor ajuta editorii si agentii de publicitate sa aiba succes, protejand totodata confidentialitatea oamenilor ce navigheaza pe NET. Federated Learning of Cohorts este o  modalitate prin care companiile pot sa ajunga la persoane cu continut si reclame relevante prin formarea unor grupuri mari de persoane cu interese similare. Aceasta abordare ascunde in mod eficient persoanele „in multime” si foloseste procesarea pe dispozitiv pentru a pastra istoricul navigarii pe NET. Motoarele de cautare vor crea profiluri pentru gruparile de utilizatori. Prin crearea unor simulari bazate pe principiile definite in propunerea FLC a Chrome, echipele de reclame Google au testat aceasta alternativa de confidentialitate la cookie-urile terta parte. Rezultatele indica faptul ca, atunci cand vine vorba de generarea de audiente bazate pe interese, FLC poate oferi un solutie eficienta de inlocuire a cookie-urilor terte. Si iata ca viitorul va confirma ca "Orice singuratate-i un pacat. Asa graieste turma." - Friedrich Nietzsche

Comentarii

Postări populare