La toti ni-i greu, dar nu la toti la fel

Greu cu vara aceasta in care nu am vazut marea. Poate cu fotografii de genul acesta mai indulcesc situatia. Impactul economic al COVID-19 nu arata ca o recesiune economica conventionala. In timp ce recesiunile sunt de obicei resimtite pe scara larga, in toate sectoarele economiei si in fiecare regiune, aceasta pandemie a adus dificultati disproportionate unor sectoare economice, dovedind in acelasi timp un avantaj pentru altele. La fel, in timp ce unele orase si state s-au inchis aproape in totalitate, altele au ramas deschise si pregatite pentru afaceri.
Sectorul de marketing digital are de raspuns la o intrebare: cand sa lanseze campanii de promovare si unde? De recuperarea integrala a afacerilor nici nu poate fi vorba, inca. Campaniile largi si nationale sunt de utilizare limitata, daca multi utilizatori nu isi pot cumpara produsul sau serviciile sau sunt reticenti in a le cumpara. Utilizarea cautarii, pe NET, ca barometru pentru cerere ajuta la intelegerea unor evenimente din piata. Asa poti determina o zona geografica pe care sa derulezi o campanie de promovare. Utilizarea inteligenta a datelor clientilor despre preturi, loialitate si sezonalitate - poate ajuta la o intelegere mult mai profunda a ceea ce cauta consumatorii. Solutiile de invatare automata, asigurate de motorul de cautare, pot identifica mai bine informatiile din tiparele
consumatorilor. Procedurile utilizate de Google garanteaza confidentialitatea utilizatorului oferind in acelasi timp rezultate utile. Statisticile construite pentru firmele ce utilizeaza promovarea in mediul Google Ads pot ajuta la decizii de management chiar si in situatii de criza. Datele si statisticile disponibile acum pentru campaniile de promovare fac posibila identificarea celor mai mici schimbari de comportament al consumatorilor, indiferent de locul in care apar. Castigarea acestor oportunitati pe termen scurt, in timp ce inveti cum sa construiesti strategii de date robuste, dar agile, opereaza si pe termen lung. Asa se va permite companiilor sa fie pregatite pentru orice va urma. Este o perioada in care marketingul digital experimenteaza precum surfer-ul. Intuieste valul dar stie ca „experienta nu e ceea ce i se intampla unui om, ci ceea ce face acel om cu ce i se intampla.” — Aldous Huxley

Comentarii

Postări populare