Bucati din viata ... online

 

Toti simtim schimbarea in timpurile acestea. Ca vrei sau nu, apropierea de viata online este din ce in ce mai pregnanta. Cauti, uneori, in NET socializarea pe care ai evitat-o din ce in ce mai mult in viata reala. Comportamentul consumatorului in online are legatura, ca si in viata reala, cu trei nevoi de baza pe care toti oamenii le urmaresc: ingrijirea de sine, conexiunea sociala si identitatea personala. Cei care lanseaza clipuri si mesaje de promovare au studiat statisticile de vizionare pe YouTube pentru a se
adapta noilor tendinte. Cand pandemia a rasturnat viata asa cum o stiai, multe dintre modurile in care erai obisnuit sa iti asiguri viata linistita au trebuit evitate. Asadar, oamenii invata noi tehnici pentru a-si gasi oaze de relaxare. De exemplu, vizionarea videoclipurilor legate de „sunetele naturii” a crescut cu 25% pentru ca  oamenii au cautat ceva care sa-i ajute, sa-i recreeze. O alta tendinta de auto-ingrijire sesizata pe YouTube este in jurul continutului legat de alimente. Avand atat de multe restaurante fortate sa se inchida din motive de siguranta, spectatorii au cautat din ce in ce mai multe videoclipuri care sa ii ajute sa creeze bucatarie in stil restaurant, acasa. Cerintele de distantare sociala ne-au restrictionat sever capacitatea de a ne conecta personal dar, tehnologia a contribuit la eliminarea decalajului. Pe YouTube, utilizatorii au folosit videoclipuri pentru a interactiona reciproc direct si indirect, in cele mai diferite moduri. Vizualizarile videoclipurilor „#WithMe” au crescut cu 600% incepand cu 15 martie. In ultimele luni, videoclipul online s-a dovedit a fi un mod atractiv
pentru oameni de a-si exprima cine sunt si de a informa cine ar putea deveni. Tendintele video in jurul invatarii de a realiza abilitati specializate au crescut mult in statistici. Sistemele de credinta sunt, de asemenea, cheie pentru identitate. Deoarece marile adunari religioase au fost suspendate, credinciosii au cautat modalitati de a se inchina online, provocand un salt in vizionarea saptamanala a serviciilor religioase. Autorii de reclame stiu ca, pentru a avea succes, produsele lor trebuie sa creeze valoare pentru oameni si, deseori, aceasta valoare implica urmarirea nevoile de baza, despre care am vorbit. Pandemia solicita specialistilor in marketing eforturi in a reflecta la modul de aparitie in fata clientilor. S-a schimbat tipul de continut pe care oamenii il cauta pe YouTube, ceea ce intareste faptul ca, in ciuda numeroaselor noastre diferente, toti impartasim aceleasi nevoi principale. Fara indoiala, aceasta criza va continua sa ne reaminteasca acest lucru, pe masura ce continuam sa incercam sa-i dam sens. Asta pentru ca "Incertitudinea este singura certitudine reala si sa intelegi cum sa traiesti cu nesiguranta este singura ta siguranta."- John Allen Paulos

Comentarii

Postări populare