Clienti fericiti

Anul acesta s-au schimbat multe, atat in viata personala cat si in activitatea firmei. Prioritatile activitatii in firma, sunt altele fata de trecut. Apoi mai este si gestionarea invatarii la distanta pentru copiii tai, lucru nou si inca insuficient definit. Timpul se contracta parca intr-o masura mai mare decat in anii anteriori. Niciodata nu par sa fie suficiente ore in zi. Mereu cauti normalitatea dar nu intelegi
daca o gasesti sau daca esti pe drumul cel bun. Noi modalitati de a pune clientii pe primul loc si de a-ti atinge obiectivele de marketing sunt elemente pe care le studiezi mai cu atentie ca niciodata. Pe masura ce te adaptezi, te bazezi pe telefoanul tau pentru a finaliza lucrurile. Exista trei moduri cheie de a pune consumatorii in centrul strategiei tale. In primul rand ajuta oamenii sa obtina rapid ceea ce doresc. Miza este mare. Daca nu le oferi oamenilor rapid ceea ce vor, vor cauta in alta parte produsul sau serviciul. Pentru site-urile de vanzare cu amanuntul, imbunatatirea timpului de incarcare a site-ului cu 0,1s poate ajuta la cresterea volumului vanzarilor cu 5%. NET-ul este plin de instrumente pentru diagnosticare a vitezei unui site web. Multe din ele sugereaza si solutii pentru cresterea vitezei de acces. Trebuie doar sa le utilizezi. Iata 3 instrumente gratuite de la Google pentru testarea unui site: Google Search Console, Google Page Speed Insights si Google Mobile Friendly Test. In al doilea rand furnizeaza experiente publicitare mai
captivante si utile. Se folosesc acum, si la noi, fluxuri de date in campanii publicitare pentru reteaua de Display sau Cumparaturi Google. Astfel se incarca si se expun rapid produsele din anunturile tale. Cu mai multe imagini de produse, consumatorii pot gasi cu usurinta si fara probleme ceea ce cauta. In al treilea rand cauta metode de a facilita actiunea clientilor. Clientii fideli se potrivesc cu marci care le usureaza lucrurile. Pentru clientii care au deja aplicatia instalata, lansarea ei le poate permite sa ajunga la pagina relevanta din site, fara a fi nevoie sa se autentifice sau sa reintroduca informatii. Sa zicem, clientul tau urmareste un videoclip de pe YouTube si vede un discount pentru „livrarea unei cantitati de produs”. Dupa ce apasa pe anunt, este dus direct pe o pagina din aplicatia magazinului pentru a plasa o comanda. Aceasta poarta numele de legatura profunda. Aplicatia care face legatura profunda introduce o cale importanta si perfecta catre achizitia de pe site. Trebuie sa dai atentie schimbarilor care dau confort clientului pentru ca “daca muncesti numai pentru bani, nu-i vei face niciodata. Daca iti place ce faci si pui clientul pe primul loc, succesul e al tau” - Ray Krock, fondator al McDonald’s.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Legenda si actualitate

Vineri este ... zi de post

Fitilul de lampa