Despre site web si prospetime


Am ajuns la ultima regula de eticheta pe NET, asa cum le-am gasit eu. Tot suntem intr-o perioada in care informatia este esentiala pentru pastrarea sanatatii asa ca voi vorbi despre actualizarea continutului de pe site-ul web. Actualizarea informatiilor online, de care depind oamenii, este ideea de baza a acestei postari. Nu lasa informatii inexacte online doar pentru ca nu te deranjezi sa iti actualizezi site-ul. Este deranjant sa constati ca site-ul afiseaza un orar de functionare al firmei care
nu corespunde cu realiatea. Urmeaza ziua de 1 iunie, zi libera, zi in care multe firme nu au activitate. Oare cate isi vor actualiaza pagina de contact, a site-lui web, cu aceasta informatie. Este un exemplu marunt, la prima vedere, dar foarte important ca eticheta pe NET. Afisarea site-ului tau web este o reflectare directa a afacerii pe care o gestionezi. Primele impresii sunt esentiale pentru portretizarea acestei viziuni, de aceea este bine sa furnizezi celor ce viziteaza site-ul "apa de izvor proaspata". Informatia de pe site trebuie sa corespunda realitatii si sa fie actualizata in concordanta cu evolutia firmei. Nici tu, nici eu nu agream accesarea unui site invechit care nu aduce vesti in concordanta cu realitatea actuala. Website-ul trebuie sa evidentieze produsele si / sau serviciile tale intr-o lumina pozitiva care
incurajeaza vizitatorii sa afle mai multe despre tine, ceea ce ii poate conduce sa te angajeze sau sa cumpere produsele tale. Vizitatorii agreaza site-ul pentru o perioada limiata in timp. Accesand aceleasi informatii, intr-un interval mai lung de timp, utilizatorul se va plictisi. Da-i "lamaie" si "fructe" proaspete. Atunci cand actualizezi sau reproiectezi site-ul web, aceasta este o oportunitate excelenta de a-ti regla continutul. Asigura-te ca faci modificari ce vor avea acele caracteristici de simplu, pe tinta si eficienta. Nu uita: ai la dispozitie doar 2 pana la 4 secunde pentru a-ti angaja vizitatorii si a-i converti in clienti. In site nu este vorba doar de a prezenta grafica - trebuie sa faci prezentari atractive cu cuvinte cheie si expresii relevante pentru vizitatori. Din punct de vedere al marketingului, eficienta site-ului web este esentiala. Fii atent la statistici - vei vedea ce ii atrage pe vizitatori, pe ce pagini ajung si cat timp raman. Google Analytics este un instrument deosebit de util pentru a intelege atitudinea  utilizatorilor ce parcug paginile. In concluzie, daca nu poti mentine site-ul la zi, mai bine renunta la el pentru ca "O ramură ce da fructul proaspat e mai buna decat o mie de livezi neroditoare." - Naser Khosrou

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Legenda si actualitate

Vineri este ... zi de post

Fitilul de lampa