Treceți la conținutul principal

Prezentat

Sărbători de iarnă 2022

 

Cine va schimba...?



    De ani si ani, la mijlocul lunii septembrie, incepe scoala. Este simbolul finalului perioadei de vacanta pentru noi, cei care am terminat cu bancile scolii si bineinteles este startul noului an scolar pentru cei care inca scriu pe coli liniate. In lumea marketingului Back to school este o perioada de promotii si un motiv de crestere a vanzarilor. Cred ca ai auzit de foarte multe ori pe mass media ca
un magazin intra in perioada mai sus numita. Ofertele de frigidere, masini de gatit, televizoare, hote pentru bucatarie, etc. sunt prezentate in fel si chip. Ce legatura o fi avand acestea cu inceputul scolii nu stiu. Stiu ca ne sunt prezentate reduceri ce nu au nici o tangenta cu startul anului scolar. Asta este marketingul specific noua. Din pacate nimeni nu vorbeste in aceasta perioada de reduceri sau promotii la caiete, carti scolare sau haine pentru copii. De ce sa fie promotie daca acum tot cauta toata lumea produse pentru copiii scolari.  Poate tu intelegi de ce merg asa lucrurile pe la noi. Eu, nu!!! Lucrurile se schimba si apar mereu aspecte pozitive. Produsele diversificate, magazinele moderne promovarea online destul de
persistenta sunt elemente pe care le intalnim in comert. Dar parca viteza de schimbare este mult prea mica. Mereu suntem in urma celor din Vestul Europei si de multe ori exista senzatia ca ne miscam mult prea incet. Cum sa faci promovare in preajma inceputului de an scolar fara sa aduci in vizor produse specifice scolii sau produse specifice copiilor. Exista o senzatie ciudata de parca cineva ne tine intr-o stare voita de intuneric. Poetica, frumoasa promovarea dar lumina unui comert care sa mearga spre consumator nu pare ca se intrevede. Cineva trebuie sa schimbe ceva. Poate vor reusi cei care maine incep scoala. Unui astfel de om tanar i-as spune pentru maine: „Daca ti se da o coala liniata, scrie pe cealalta parte.” — Juan Ramón Jiménez

Comentarii

Postări populare