Treceți la conținutul principal

Prezentat

Sărbători de iarnă 2022

 

Sa vezi... cu alti ochi


    Am scris destul de mult despre cautarea pe NET.  Imi place subiectul. Cred ca este important si mai cred ca este si esenta sau mai bine zis filozofia retelei globale. Pe NET sunt cei care cauta si cei
 care ofera, nu? Cautarea pe NET este o activitate veche ce trebuie mereu perfectionata. Ramanad la modalitatile vechi nu faci pasul inainte, nu afli repede. In primul rand trebuie sa intelegi ca s-a cam terminat vremea cuvintelor cheie. Acum este timpul pentru ideile cheie. De curand am vazut filmul Bohemian Rhapsody. Mi-a placut mult. Poate si pentru faptul ca are ca subiect o trupa rock ce mi-a facut frumoasa tineretea. Am citit lucruri scrise de critici de film despre acest subiect si multe nu erau pozitive. In general se refereau la inadvertente intre viata reala a trupei Queen si ceea ce pezinta filmul. Eu cred ca nu au inteles esenta. Nu au inteles ideea, nu au inteles poezia. Un site bun de pe NET are o idee principala pe care o prezinta (mi-ar fi placut sa spun poezie). Cei care cauta vor ajunge acolo
daca stiu sa inteleaga si sa caute ideea. Doar astfel ajung pe site   utilizatori valorosi. Asa utilizatorii nu pierd timpul ajungand pe site-uri ce nu ii intereseaza. Incearca sa cauti pe Google "schi" si mai apoi "informatii profesionale schi". Vezi ca listele rezultate din cautari sunt diferite? Daca nu ai incercat pana acum, incearca sa cauti tot pe Google folosind link-urile urmatoare: cautarea avansata pentru site-uri sau cautarea avansata pentru imagini. Ce parere ai despre asta? Si nu uita  sa cauti idei nu cuvinte cheie, pentru ca asa rezultatele vor fi spectaculoase. "Adevarata calatorie a cunoasterii nu consta in cautarea de noi tinuturi, ci in a avea ochii noi." - Marcel Proust.

Comentarii

Postări populare