Treceți la conținutul principal

Prezentat

Sărbători de iarnă 2022

 

Cautare optimizata pe NET

    Ce parere ai despre acest martie? In luna aceasta ne-am dorit sa vedem ghiocei si dorinta s-a indeplinit. Apoi a venit iarna, din nou. Ghiocei nu vom mai vedea anul acesta dar, inca avem sperante pentru primavara, caldura si alte flori...
    Chiar daca am pierdut ghioceii in zapada avem rabdare sa treaca episodul final al iernii si vom regasi, cu siguranta, primavara. Dupa postarea in care am vorbit despre prezentarea realitatii, un om deosebit mi-a sugerat sa lamuresc sintagma legata de "harul" descrierilor. Asa am inceput sa vorbesc despre abilitatile de iarna ale primaverii.
    Daca un site vinde consumabile hoteliere, trebuie sa utilizeze in descrierea produselor cuvintele folosite, cel mai des, de utilizatori atunci cand acestia cauta pe NET asemenea produse. Ideala este potrivirea continutului de pe site cu ceea ce cauta utilizatorii. Daca nu se intampla astfel, site-ul va intampina dificultati. Vizitatorii sai vor cauta una, iar site-ul va prezinta alta. Ar fi cam asa cum se intampla acum: cauti primavara si dai de iarna adevarata. Un alt exemplu este cazul unui site care vinde placi din piatra naturala pentru placari. Utilizatorii interesati de aceste produse pot cauta pe NET folosind cuvintele marmura, granit, travertin, calcar sau piatra naturala. Piatra naturala este folosita intr-o multitudine de forme in constructii: piatra de rau, piatra sparta, piatra de placare, pavaje. Piatra naturala este un termen nepotrivit, in acest caz. Cum trebuie procedat ca motorul de cautare sa duca pe site acea categorie de utilizatori care sunt interesati de placari cu marmura, granit, travertin sau calcar? Exista posibilitatea de a indica motorului de cautare sa nu afiseze, in rezultatele cautarii site-ul din exemplu, pentru cautarea folosind termenul piatra naturala. Aici este "harul". Este un proces de optimizare, ce se deruleaza in timp, prin care  in descrierea produselor se folosesc acei termeni ce vor fi gasiti de motorul de cautare pentru a afisa informatii relevante utilizatorilor. Sunt unelte care furnizeaza informatie statistica , de pe NET, despre termenii cel mai des folositi in cautarile utilizatorilor pentru un anumit domeniu. Pentru ca site-ul sa apara in rezultatele relevante ale cautarilor pe NET trebuie atent alese cuvintele pentru descrierea produselor si totodata indicat motorului de cautare sa  blocheze afisarea de informatii pentru termenii ce duc la informatii irelevante. 

       Acum ai sa intrebi: ce ii spunem lui Google ca el sa ne gaseasca primavara?

Comentarii

Postări populare