Treceți la conținutul principal

Prezentat

Sărbători de iarnă 2022

 

Comert pe NET



     Magazinul online este un tip de afacere care tinde sa se extinda din ce in ce mai mult. Cel care demareaza aceasta afacere trebuie sa inteleaga procesul de vanzare si cumparare al marfii si cum asigura acest lant comercial. Ma refer aici la cum face aprovizionarea, cine sunt furnizorii, ce adaos va avea cu pretul de vanzare ales, cum face update-ul de stocuri si preturi, cum se integreaza cu furnizorii, cum face livrarea. Firmele de curierat au facilitati speciale pentru magazinele online.           Solutiile software pentru magazinele online de tipul e-commerce sunt multe si pentru toate buzunarele.In functie de tipul de business si mai ales pentru cei aflati la inceput de drum, care nu vor sa riste foarte mult, exista si varianta platformelor e-commerce inchiriate de tip SaaS (software as a service). Costurile pentru inchirierea unei astfel de platforme sunt extrem de reduse, de pana la 100 de lei pe luna. Tot ce mai trebuie sa faca antreprenorul este sa incarce online produsele si sa invete cum sa vanda. 
    "Reclama este sufletul comertului" o regula ce se mentine si pe NET. Asa cum am mai amintit in postarile mele, in primul rand, Google trebuie sa gaseasca magazinul prin cautarile organice (SEO) si apoi urmeaza promovarea. Aceasta este un efort canalizat spre rezultatele platite din celebrul motor de cautare utilizand mediul AdWords. Foarte putini incep logica de promovare si strategia de marketing de la produs. Cei mai multi incearca mai intai promovarea pe Facebook sau pe alte retele sociale, fara sa aloce insa suficient timp si ceva resurse financiare pentru a obtine rezultate reale. 
     Comertul online e un business guvernat de cifre, iar in lipsa traficului pe site, vanzarile scad.  In  Romania bugetul mediu de marketing online este intre 300 si 500 de euro pe luna. E o suma importanta si nu s-a ajuns din intamplare la aceasta medie. Am mai aratat ca in promovarea online exista metode de evaluare a rentabiliatii investitiei si cei care au investit in promovare sume la nivelul celor mentionate mai sus, cu un site echilibrat au vazut ca efectul in vanzari este favorabil, sumele fiind complet recuperate din marja de pret.
Promovarea online trebuie vazuta ca fiind echivalentul "chiriei" magazinului offline. Trebuie asumata pur si simplu, nu se poate fara. Promovarea pe Google AdWords nu se intrerupe. Este de preferat sa continue chiar daca bugetul zilnic este foarte redus. Algoritmii motorului de cautare nu se opresc si campaniile de promovare se deruleaza intr-un proces continu de optimizare. 
Toti cei care utilizam NET-ul vedem ca afacerile online importante ne trimit mereu informatii pe ecrane.

     Ai aflat de Bitcoin? Moneda electronica este la inceput de drum dar avanseaza sigur si viitorul este usor de estimat.

      Bani sunt, magazine sunt,asa ca hai pe NET! 



Postări populare