Treceți la conținutul principal

Prezentat

Sărbători de iarnă 2022

 

Cresc vanzarile ca cipercile ...


     Am gasit o "vorba" scrisa de un jurnalist american Vance Packard (1914 - 1996) despre reclama:

             "Reclama este arta de a tinti capul si a lovi portofelul."

     Sintetizeaza mult adevar. 
    Pentru fiecare afacere este potrivit ca numarul clientilor sa creasca precum cresc ciupercile dupa ploaie. In cazul ciupercilor natura aduce ploaia. In cazul afacerii tale cine aduce ... ploaia? Si mai ales nu uita ca exista si revers:  fara ploaie nu cresc ciuperci.
     Intrebi daca fara reclama exista clienti? 
     Promovarea pe NET este o cale foarte simpla si mai ales foarte eficienta de a face cunoscut ceea  oferi clientilor. Promovarea pe NET este utila si pentru cei al caror portofel "poate fi lovit" pentru ca este o modalitate de a creste gradul de cunoastere si implicit de a ajuta pentru utilizarea eficienta a portofelului.
       Acum, daca a plouat, trebuie sa gasesc ciupercile. In padure este placut dupa ploaie si miscarea in aer liber este o placere. Dar in oras? Sigur in oras nu caut ciuperci decat la market. Si market-ul ma cauta sa imi vanda ciuperci. Da, chiar este mai simplu decat in padure.
       Sa presupunem ca ma plimb prin oras si folosesc telefonul mobil pentru a cauta un magazin de incaltaminte. Folosind cautarea Google vad anunturile celor mai apropiate magazine dar, mai apare un anunt: in zona este o locatie care organizeaza periodic targuri de imbracaminte si incaltaminte. Acea locatie a pus un anunt in reteaua de cautare Google. Mai mult sunt invitat sa descarc o aplicatie a organizatorului de expozitii. 
Nu am timp de descarcat aplicatii pe mobil dar folosesc indicatiile GPS pentru a ajunge la expozitie. Sa spunem ca am cumparat ghetele pentru iarna pe care le cautam. Acasa cand probez ghetele din nou, imi aduc aminte de aplicatia pe mobil, ce nu am descarcat-o. Acum o instalez pe mobil. Sunt date interesante in aplicatie si programul expozitional este usor de accesat. Gasesc si firme participante la expozitie printre care este si cea de la care am cumparat ghetele. Aplicatia ramane in mobil. Intr-o zi cand trec prin zona centrului expozitional mobilul meu da un semal. Interesat, aplicatia centrului expozitional ma anunta ca este un eveniment in desfasurare. Am timp si merg acolo 15 minute.

       Asa se cauta ciupercile in oras daca ofertantii stiu sa aduca... ploaia!
       
     

Postări populare