Treceți la conținutul principal

Prezentat

Sărbători de iarnă 2022

 

Mesajul aduce noutati


        Astazi scriu o continuare a postarii anterioare. Atunci am scos in evidenta modalitatile corecte de a crea o baza de date cu adrese de mail iar astazi, voi insista pe continutul unui e-mail cu scop de marketing. La fel ca in postarea anterioara, ma adresez atat celor care scriu un e-mail comercial cat si celor care citesc aceste mesaje.
        Sunt multe unelte care pot fi folosite pentru trimiterea de mesaje mail si utilizarea lor nu este deloc complicata. Complicat este faptul ca, de multe ori, se abuzeaza de e-mail marketing, casuta postala se umple de mesaje comerciale si expeditorul uita ca regula este sa trimiti mesaje celor care au acceptat acest lucru inainte de primirea lor.
        Mesajul mail trebuie sa contina o noutate pentru destinatar. Asa este util si aduce o cantitate de informatie care ajuta cititorul. 
        Tu stii ca o bivolita la poalele Pietrei Craiului nu este un lucru obisnuit?
     Foarte importanta este forma mesajului si implicit ideea ca el va fi citit in mare parte pe dispozitive mobile, adaptarea in acest sens fiind esentiala.
         Sa presupunem ca ai un magazin online care vinde pahare. Clentii tai vor fi unii casnici si altii firme care activeaza ca baruri sau restaurante. Mesajele de e-mail pe care le trimiti trebuie sa se adreseze specific fiecarei grupe de clienti. Atunci sansele ca mesajul sa fie citit cresc si implicit cresc sansele ca utilizatorul sa caute site-ul. Concluzia: te-ai adresat corect si informatia a fost utila pentru destinatar.
          Ziua din saptamana si ora la care se trimite un mesaj sunt si ele importante din punct de vedere al celor care il citesc. Dupa mai multe experimente se poate vedea ca sunt zile cand sansele ca mesajele sa fie citite sunt mult sporite. Foloste aceasta experienta!
           Expeditorul mesajului trebuie sa cunoscut. In cazul magazinului care vinde pahare adresa de expeditie trebuie sa vina de pe domeniul unde este site-ul magazinului. Toti citim numai mesaje din surse cunoscute. Cine nu respecta aceasta regula poate avea surprize neplacute
          Magazinul de pahare trebuie sa atraga atentia destinatarilor chiar prin subiectul mesajului. O gama noua, o oferta comerciala tentanta, facilitati pentru transport pot fi motive ca mesajul sa fie citit. Continutul va fi scurt si la obiect  si, bineinteles, urmat de vestitul call-to-action.
           Putem crea impreuna campanii de e-mail marketing eficiente, campanii in care destinatarii sa se bucure de informatia primita si sa acceseze link-ul catre site.

Postări populare