Treceți la conținutul principal

Prezentat

Sărbători de iarnă 2022

 

Sa fie adevarat...


        Imaginea arata deosebit si nu este facuta prin asamblare computerizata. Nu stiu cum gandesti? Eu am o deformare si atunci cand vad o astfel de imagine am tendinta de a ma gandi in ce masura a fost asamblata cu o unealta soft. Ma bucur pentru vederea unui lucru frumos  dar, am si tendinta de a suspecta ca frumusetea a fost ajutata. Fara a insista pe "ajutor" lucrurile care ne dau starea de bine sunt extrem de importante si trebuie sa recunoastem ca daca sunt "total naturale", bucuria are un efect amplificat. 
         Traim intr-o lume in care realitatea ne este, de multe ori, prezentata cu scop tendentios si trebuie sa cerni mereu informatia pentru a pastra esentialul, sentimentul, comunicarea si nu scopul, uneori ascuns, al celui care a transmis mesajul. Stii reclamele cu medicamente? Sunt extrem de des difuzate si nu cred ca scopul declarat, mentinerea sanatatii populatiei, este cel adevarat.
         Fotografia atasata a fost facuta pe platoul Balaban din valea Simon. Este un loc de o frumusete rara pe care l-am vazut duminica trecuta. O pensiune prin usa careia am facut fotografia decoreaza zona. Inca de cand am actionat aparatul m-am gandit la o imagine plina de optimism si bucurie. Pe platou este  o mica manastire care te face sa gandesti cat de aproape este Cerul.
         Sper ca am reusit si esti de acord cu mine.
         Un site web este o fereastra prin care utilizatorul de NET iti vede afacerea. Prin fereastra trebuie sa prezinti lucrurile real, fara un scop ascuns si mai ales sa il ajuti pe utilizator sa cearna cu usurinta informatia. 
         Prin promovare trebuie sa fie prezentate utilizatorului culorile, sa fie atras de ceea ce se vede prin fereastra. O promovare reusita prezinta numai lucruri reale si utile. Bucuria utilizatorului se manifesta prin click. Actiunea de cautare a dus la vizionarea unui anunt util care corespunde cerintelor  si acum utilizatorul va dori sa vada site-ul si asa sa faca primul pas in a deveni client.
         Vreau sa ne bucurm impreuna de o imagine si sa realizam ca lucrul bine facut are efect favorabil asupra tuturor celor implicati in actiune.

         Mergi sa vezi platoul Balaban!

Postări populare