Treceți la conținutul principal

Prezentat

Sărbători de iarnă 2022

 

Lucru bine facut


Am avut multe vacante pe care le-am petrecut in insule grecesti si a meritat fiecare moment pe care l-am trait acolo. Am mers cu autoturismul si niciodata drumul nu mi s-a parut prea lung chiar daca, dupa 1.500 km am mai stat pe feribot inca 4 ore.
Insulele din arhipelagul Ciclade au un farmec aparte. Casele specifice cu arhitectura cubica simpla si vopsite in alb cu ferestre si usi albastre dau o stare de bine si liniste.
Oamenii sunt extrem de primitori si bucurosi cand alegi sa locuiesti cateva zile in locatia lor. 
In fiecare vacanta am locuit in studiouri grecesti aflate in pensiuni mici, undeva pe malul marii. Am facut rezervari directe fara intermediari care se ocupa de sisteme de cazare si nu am platit niciodata avansuri. Rezultatul a fost deosebit si fara cusur la toate iesirile in Grecia. Si noi si ei ne-am respectat reciproc, ramanad dupa cateva nopti de cazare ca prieteni.
Nu este o viata usoara in insulele grecesti. Turismul si pescuitul sunt activitati de baza in sezonul de vara, activitati care trebuie sa le aduca venit pentru intregul an. Stiu sa se comporte cu turistii care au intrat in locatia lor si stiu sa faca in asa fel incat sa ii recomanzi. 
Oamenii aceia desfasoara o activitate cu pasiune. De aceea lucrurile ies bine de fiecare data.

Prestarea unui serviciu catre un beneficiar reprezinta investirea de pasiune si dorinta de a rezolva o problema fara cusur. Comunicarea si intelegerea cerintelor se poate face cu scopul permanent de a gandi o solutie potrivita si de a evita compromisuri care in timp duc la rezultate indoielnice. 

In afacerile mici lucrurile sunt de calitate pentru ca este timp sa acorzi atentie sporita fiecarui client.

Postări populare