Treceți la conținutul principal

Prezentat

Sărbători de iarnă 2022

 

Solutii vechi la probleme noi


Iti aduci aminte de citatul: "unde's doi puterea creste"? Vrednici au fost inaintasii nostrii! Oare conducatorii de astazi nu cunosc istorie? Importanta colaborarii este de necomentat si va ramane asa in toate timpurile. Trecand la subiectul acestor scrieri, subliniez ca pe masura ce publicitatea digitala trece de la identificatorii tertilor catre o abordare bazata pe confidentialitate, investitia in date primare este o strategie care poate ajuta specialistii, din domeniu, sa se adapteze. Daca nu citesti articolul din link iti amintesc ideea conform careia datele utilizatorilor nu vor mai fi colectate de terte parti folosind tehnica
cookies. Colaborarea, in rezolvarea pozitiva a unei probleme, presupune gasirea comuna de solutii. Iata o alta lectie pe care ar trebui sa o invete politicienii actuali. Avand in vedere ca nu dau semne in acest sens, mai ales in perioada grea in care ne aflam, spun o vorba ce nu poate fi scrisa aici si revin. Spre deosebire de datele de la terte parti care sunt adesea disponibile pentru mai multe companii diferite, datele primare sunt unice pentru afacerea ta. Sunt date pe care le colectezi cu consimtamantul direct al consumatorilor, prin interactiuni pe aplicatii si site-uri web si ca raspuns la initiative de marketing, cum ar fi e-mail si programe de loialitate. Atunci cand sunt utilizate in mod responsabil, datele primare ajuta firma sa construiasca relatii directe cu clientii, sa creeze valoare si sa isi sporeasca performantele publicitare. Pentru eficienta in colectarea datelor primare trebuie ca firma sa se adapteze la obiectivele clientului. Programul tau de loialitate, devine astfel sursa principala de date primare. Poti utiliza programul pentru
a oferi reduceri, puncte valorificabile si oferte personalizate membrilor din loialitate, pentru a spori implicarea fata de marca si produsele tale. Ofera valoarea in schimbul datelor si colaborarea va functiona ca un mecanism eficient. Oamenii vor mai multa transparenta in modul in care datele lor sunt utilizate online si un control mai mare asupra experientelor lor cu publicitatea digitala. Atunci cand marcile arata ca sunt responsabile cu datele si le utilizeaza pentru a oferi valoare prin oferte exclusive si programe de loialitate, atunci clientii sunt mai dispusi sa impartaseasca informatiile lor. Investeste in tehnologie si organizare. Punerea in functiune a tehnologiei si proceselor potrivite este, de asemenea, cheia pentru a obtine la maximum datele primare. Furnizorii de tehnologie si partenerii de platforma aduc expertiza externa si o intelegere profunda a datelor pentru a-ti ghida mai bine strategia. Testeaza si invata sa determini activarea informatiilor. Dupa ce ai stabilit ce date primare sunt cele mai semnificative pentru tine si cum le vei colecta si gestiona, te poti concentra asupra modului in care vei utiliza datele primare pentru a imbunatati experientele clientilor. Cheia finala a unei strategii de date primare de succes este masurarea. In timp ce masurarea eficientei canalului in care aplici date poate ajuta la optimizarea mass-media, masurarea eficacitatii culegerii tale de date te poate ajuta sa iti optimizezi strategia generala de marketing. In final folosesc o idee buna si in marketing si in politica mioritica din ultima perioada: "Prin colaborare, problemele neinsemnate capata importanta; prin dezbinare chiar si cele importante se pierd." – De Bello Jugurthino

Comentarii

Postări populare