La multi ani!


Asa cum este si normal pornim in 2021 cu speranta si incredere ca va fi un an bun. Nici nu vreau sa il compar cu 2020 pentru ca stii cu ce pacoste ne-am ales. Urarile mele sunt de bine si de prosperitate pentru un an mai bun decat unul normal. Un an in care sa lucram fara restrictii si bineinteles sa ne putem bucura de vacante. Greu a fost sa nu vad marea anul acesta. Cu o vacanta putin mai lunga in 2021 pot compensa si pe total media ramane constanta, nu? Apoi sunt de amintit cumparaturile. Nu cele pentru subiectele necesare traiului zilnic ci acelea care ne fac viata frumoasa. Sa hoinaresti prin 
magazine fara restrictii si sa alegi lucruri dupa poftele tale. Asa este normalul. Modul in care oamenii iau decizii la shopping este dezordonat - si devine din ce in ce mai dezordonat. Cu toate acestea, exista cateva lucruri pe care le stim despre comportamentul de cumparare. Stim ca ceea ce se intampla intre declansare si luarea deciziilor de cumparare nu este liniar. Stim ca exista o retea complicata de puncte de contact care difera de la persoana la persoana. Cu toate acestea, ceea ce este mai putin clar o reprezinta modul in care cumparatorii proceseaza toate informatiile si alegerile pe care le descopera pe parcurs. Si ceea ce este critic este modul in care acest proces influenteaza ceea ce oamenii decid in cele din urma sa cumpere. Pe masura ce utilizarea internetul a crescut, s-a transformat dintr-un instrument de comparare a preturilor intr-un instrument de decizie. Acest lucru este inteles din modul in care statisticile Google afiseaza termenii de cautare. Interesanta este comparatia intre termenii „ieftin” si „cel mai bun”. La nivel mondial, interesul de cautare pentru „cel mai bun” a depasit cu mult interesul de cautare
pentru „ieftin”. Aceeasi dinamica este valabila in tari din intreaga lume, cum ar fi Germania, India si Italia, cand „ieftin” si „cel mai bun” sunt traduse in limbile locale. Valoarea exacta a „ieftinului” poate varia intre indivizi, dar are totusi un sens singular. „Cel mai bun”, pe de alta parte, poate avea o gama larga de semnificatii, inclusiv valoare, calitate, performanta sau popularitate. Oamenii cauta informatii despre produsele si marcile unei categorii si apoi cantaresc toate optiunile. Acest lucru echivaleaza cu doua moduri mentale diferite: explorarea , o activitate expansiva si evaluarea , o activitate reductiva. Orice alege sa faca o persoana utilizand o gama imensa de surse online, cum ar fi motoarele de cautare, retelele sociale si site-urile de comparatii sigur se va incadra intr-unul dintre aceste doua moduri mentale. Si asta pentru ca "astazi, shopping-ul si moda sunt activitati culturale" - Karl Lagerfeld.



Comentarii

Postări populare