Treceți la conținutul principal

Prezentat

Sărbători de iarnă 2022

 

Urari de Craciun 2020


Un 2020 care parea ca are un aspect frumos, cel putin ca numar, se termina si chiar ne bucuram ca trece. Va ramane in amintirea noastra ca un an al incercarilor triste. Distantarea a fost termenul la moda in acest an. Pentru binele nostru si al semenilor am cautat mereu sa evitam socializarea in grup. NET-ul a castigat teren asa cum nu ne-am gandit vreodata. Chiar daca atat de multi dintre noi am ramas acasa,
am cautat modalitati de a ne conecta, de a ne sprijini si de a ne intelege. Ne-am reamintit ca natura, in izolarea ei, ne creaza mediul de siguranta si liniste. Am evitat vacante cu locuri aglomerate si am preferat excursiile la munte redescoperind frumusetile naturii si avand mereu cu noi intrebarea: de ce? Craciunul este acea sarbatoare  pe care o așteptam cu nerabdare. Oamenii parcurg sute de kilometri pentru a petrece timp cu cei dragi în acest sezon de vacanta. Sarbatoarea incepe saptamani inainte cu cumpararea cadourilor pentru cei dragi si in ajun cu decorarea pomului de Craciun. Centrele comerciale se pregatesc de podoabe frumoase, iar oamenii se intrec pentru cumparaturi pana in ultimul moment. Strazile sunt impodobite cu
lumini festive frumoase. Restaurantele sunt, de obicei, supra-aglomerate si vezi fete zambitoare, fericite peste tot. Teorie, ai sa spui. Asa a fost pana acum. Deplasarile catre acasa sunt rarite, cumparaturile se fac de pe NET si restaurantele sunt inchise.  Sunt sigur insa ca Sarbatoarea Craciunului nu va fi umbrita. Este o sarbatoare a bucuriei si mai ales a sperantei asa ca fiecare vom gasi modalitatea sa fim optimisti si sa simtim spiritul acestor zile. Crezi ca nu au existat vremuri si mai grele decat acestea? Cat de complicat a fost mereu, a contat sa te uiti pe calea de unde vine Mos Craciun. Sa privesti cu speranta si cu incredere ca nu vei fi uitat si ca in sanie este un lucru frumos si pentru tine. „Craciunul este pentru totdeauna, nu doar pentru o zi, este dragoste, dorinta de a trai impreuna, de a darui, toate acestea nu sunt de pus deoparte ca niste clopotei, lumini si beteala argintie intr-o oarecare cutie pe un raft. Binele pe care il faci pentru altii este binele pe care ti-l faci tie.”  – Norman Brooks

Comentarii

Postări populare