Treceți la conținutul principal

Prezentat

Sărbători de iarnă 2022

 

Dorinta si realitate...



La 6 ianuarie 1910, E. St. Elmo Lewis  a tinut o conferinta in Rochester pe tema „Exista o stiinta in spatele publicitatii?” in care a spus: „Toata publicitatea trebuie sa atraga Atentia, sa mentină Interesul, sa trezeasca Dorinta, sa Actioneze”. Atunci a fost lansat termenul AIDA. Acesta este unul dintr-o clasa de modele cunoscute sub numele de ierarhie de modele, toate implicand ideea conform careia consumatorii trec printr-o serie de pasi sau etape atunci cand iau decizii de cumparare.
Se presupune ca exista etape cognitive (de gandire) si afective (sentimente) care culmina cu o etapa comportamentala (de exemplu, cumparare sau incercare). Toti analizeaza si viseaza: cumparatorul la lucrul dorit, vanzatorul la cifra de afaceri.  Modelul de marketing AIDA descrie etapele prin care un cumparator trece pentru a decide daca va face o achizitie. Primul pas in AIDA este să obtii atentia clientilor potentiali. O prezenta online puternica este vitala pentru intreprinderile din zilele noastre, deoarece multe calatorii de cumparare incep pe web. Promovarea payperclick, astfel incat sa poti aparea in partea de sus a paginilor cu rezultatele cautarii, iti va creste vizibilitatea, chiar daca utilizatorii nu dau click imediat pe anuntul tau. Atragerea atentiei clientilor online este oportunitatea de a fi vazut la locul potrivit in momentul potrivit. Al doilea pas in AIDA este sa oferi informatii utile si interesante.
 Astfel castigi increderea clientului si arati de ce esti relevant pentru el. Continutul care provoaca gandirea si care iti prezinta experienta intr-un mod captivant te poate ajuta, de asemenea, sa trezesti interesul. Acest lucru se poate face prin postari pe blog. Cand este bine realizat, acesta te poate ajuta cu adevărat sa faci o conexiune intre client si marca ta. In cel de-al treilea pas in AIDA, transformi interesul pentru brandul tau intr-o dorinta de a cumpara ceea ce oferi. O modalitate buna de a sustine dorinta este de a determina utilizatorii sa se aboneze la newsletter-ul tau, apoi sa le trimiti continut relevant si în timp util prin e-mail. Pasul final din AIDA este acela de a determina noii clienti potentiali sa cumpere de la tine. Aici trebuie sa ii determini sa treaca la actiune. Apelurile la actiune care sunt bine scrise, atragatoare vizual si care ies in evidenta pe pagina web sunt cheia pentru a convinge clientii sa cumpere. Utilizarea marketingului digital ofera multe oportunitati pentru a ajunge la potentialii tai clienti. Tactica poate fi diferita de publicitatea traditionala, dar principiile de baza sunt aceleasi. Nu este simplu sa implinesti un vis si nu uita ca "Fiecare vis mare incepe cu un visator. Aminteste-ti intotdeauna, ca in tine sta puterea, rabdarea si pasiunea de a atinge stelele pentru a schimba lumea." - Harriet Tubman

Comentarii

Postări populare