Treceți la conținutul principal

Prezentat

Sărbători de iarnă 2022

 

Nu arata mai mult decat pricepi

    Daca vrei sa fii inginer, mergi la scoala si faci studii tehnice. Daca vrei sa fii economist, mergi la scoala si faci studii economice. Daca vrei sa faci promovare on line este bine sa ai studii de marketing dar... lucrurile sunt putin mai complicate atunci cand trebuie sa lansezi o campanie de promovare
online. Daca doresti cu adevarat sa fii un marketer de continut excelent, exista un singur loc pentru a-ti dobandi pricepere: lumea reala. Cu ce aduni din documentatie, esti ca un mic minitehnicus ce este aruncat in noianul de rapoarte de la Google Ads. Testele si incercarile urmate de analize pentru fiecare campanie de promovare duc, pas cu pas, la imbunatatirea parametrilor de promovare. De ce ai nevoie? 
1. Gandire critica este elementul in baza caruia se analizeaza variante de actiune. Intelegerea unei tactici inainte de a o folosi este diferita de a o aplica orbeste. După ce intelegi cu adevarat tactica stabilesti pasii de urmat pentru realizare. Nimeni nu se naste cu abilitati de gandire critica - aceasta abilitate este dezvoltata de practica.
2. Atractie pentru analiza datelor duce la o dibacie in ceea ce priveste masurarea rezultatelor. Masurile sunt o modalitate de descriere a obiectivelor. Poti monitoriza valorile, in timp , pentru a vedea daca progresezi. Dacă progresul este prea lent, poti testa diferite abordari si poti analiza valorile pentru a vedea daca functioneaza.
3. Abilitatea de a determina cat de mult timp poti sa afectezi analizei duce la o corecta planificare a resurselor. O ora de cercetare a indicatorilor unei campanii de promovare, acum, ar putea economisi cateva ore de munca in viitor. Timpul este insa mereu o resursa limitata si in promovare sunt multe lucruri de facut.
4. Capacitatea de a determina ce este important face ca sa fie consumate resurse in acele directii care sunt cu adevarat importante. Cea mai buna idee, la acest subiect, este aplicarea regulii 80/20. Motivul pentru care vorbesc de aceasta regula este pentru ca poate fi cel mai eficient mod de a economisi mult timp fara a pierde prea mult in procesul de obtinere a rezultatelor.
5. Capacitatea de a transmite informatie semnificativa despre afacerea promovata va convinge utilizatorul sa faca pasi in drumul sau spre a deveni client. Trebuie sa poti scrie convingator. Mereu mesajul sa fie aproape de cititor in asa fel incat cuvintele pe care le alegi sa fie cu impact pentru acesta.
Chiar avand toate abilitatile mai sus enumerate, nu vei fi un guru al marketingului digital. Viata reala nu are tipare pentru toate situatiile in care ne aflam. Important este sa actionam in concordanta cu abilitatile dobandite si sa nu uitam ca „Daca nu pricepem ceva, sa zicem mai bine ca nu pricepem decat sa-i dam o explicatie falsa.” — Mihai Eminescu

Comentarii

Postări populare